B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Ilyen belülről egy dubaji luxusszalon, ahol repkednek a milliárdok
Lencsés Csaba
Ennyi pénzt még soha nem szedtek be gyorshajtásból itthon
Kovács Miklós
Egyetlen darab készült a vezethetetlenül erős családi Mercedesből
Aranyi Péter
Újabb kínai áruszállító a láthatáron
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Szeretem? Utálom?
1
/
19
A húszmillós kategóriában kell, hogy legyen kiállása egy autónak. Az NX dizájnja agresszív, a viselkedése azonban rendkívül lágy
1
/
19
A húszmillós kategóriában kell, hogy legyen kiállása egy autónak. Az NX dizájnja agresszív, a viselkedése azonban rendkívül lágy
2
/
19
Gyaníthatóan nincs még egy összekerekes autó, amivel olyan keveset mennek terepre tulajdonosaik, mint ezzel. A futóműve meglepően jól elnyeli a pesti úthibákat, a kormányzása azonban zavaróan steril
3
/
19
Ha megjelenik autópályás haladáskor a tükörben ez az arc, simán lehúzódunk. Csak hát nem jelenik meg
4
/
19
Széles a csomagtartó ajtaja, de magasan van a pereme
5
/
19
2660 mm a tengelytáv, az első túlnyúlás csúnyán hosszú
6
/
19
Mit szól a Nike a lassan márka-védjeggyé váló pipához?
7
/
19
Innen nem látszik, de erősen kilóg a lemezek síkjából a hátsó lámpa
8
/
19
A 18-as kerék is kicsinek tűnik
9
/
19
A külsőhöz illik, ebből következően szokni kell az éles formákat. A kapcsolók és a menü kezelhetősége nem az igazi
10
/
19
Itt is van minden, mint a cirkuszban. Nem szerettem a tapipadot, fényévekre van a BMW iDrive-jától
11
/
19
Az ott egy kvarcóra, csak más
12
/
19
Sokszor csak az EV-feliratból tudja az ember, hogy éppen mi dolgozik alatta
13
/
19
Sminktükör. Kérdés még a célcsoport?
14
/
19
Indukciós töltő a széles könyöklő alatt
15
/
19
Csalóka a kép, nagy a tér
16
/
19
Motorosan dönthetők a hátsó ülések
17
/
19
Akár teljesen síkba
18
/
19
Hopp, plusz tároló a csomagtér padlója alatt. Nem is kicsi
19
/
19
Csodás mérnöki tudás, fejet kell hajtani előtte. Ez ma 10 év garanciát ér