B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Észre sem veszi, úgy tarol az önvezető jármű
Kováts Olivér
Ezek a számok mutatják, hogyan alakul át az autózás
Horváth Zsolt
Olyan vezetői engedélyt szerezhetsz itthon, amilyet még soha
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Modern dinoszaurusz, összkerékhajtással, a hétköznapokra
1
/
42
Szabad magasság: 22 centi!
1
/
42
Szabad magasság: 22 centi!
2
/
42
Méretek: 4465x180x1615 mm
3
/
42
Ötajtós kompakt kasztni szokatlanul magasan: Subaru XV
4
/
42
Csak 1,6-os vagy kétliteres benzinmotorral, fokozatmentes automatával és 4x4-gyel rendelhető
5
/
42
Tengelytáv: 2665 mm
6
/
42
Amolyan semmilyen japán autó, nyugodtan lehetne rajta Toyota-embléma is
7
/
42
Amolyan semmilyen japán autó, nyugodtan lehetne rajta Toyota-embléma is
8
/
42
Ezeken az utakon volt igazán elemében, ilyenkor derült ki, hogy az XV tulajdonképpen egy kompakt kasztni alá bújt terepjáró
9
/
42
10
/
42
11
/
42
A bazáriság határán billeg a sokpöttyös menetjelző LED-sor
12
/
42
13
/
42
225/55 R18 a gyári kerékméret
14
/
42
Egy kicsit ingerszegény, de jó minőségérzetet nyújtó, tömör, masszív utastér
15
/
42
Klasszikus sportos alaphangulat plusz XXI. századi kijelző-cúnami
16
/
42
A pedálok annyira sportosak, amennyire lehetnek, ha csak ketten vannak
17
/
42
Az ülés kényelmes és még némi oldaltartása is van
18
/
42
19
/
42
20
/
42
21
/
42
22
/
42
23
/
42
24
/
42
A konnektivitás hozza a 2018-ban elvárható szintet
25
/
42
26
/
42
27
/
42
Szép a tolatókamera képe
28
/
42
Tempomat gombok a jobb küllőn
29
/
42
Kismenü gombok a bal küllőn
30
/
42
Hét fixre programozott áttétellel imitálhatunk egy szekvenciális váltót
31
/
42
32
/
42
33
/
42
Gombcsoport a kormány alatt
34
/
42
Sportos-érdekes káosz az ajtóbelsőn
35
/
42
Tipikus japán megoldás tanksapka-nyitásra
36
/
42
A 156 lovas, kétliteres szívómotor nem erős, de legalább sokat is fogyaszt
37
/
42
Tágas a hátsó traktus, de nincs szellőzés, nincs ülésfűtés
38
/
42
Nagyon szélesre nyílik a hátsó ajtó, könnyű beszállni
39
/
42
380 liter: tágas, de meglepően lapos az XV raktere
40
/
42
A kalaptartó egy felcsévélhető, puha lap
41
/
42
A padlószinttel síkba fekszik a ledöntött támla
42
/
42
Balkezesek: megszívtátok