Röviden – BMW X2 xDrive25d M | |
---|---|
Mi ez? | A 2017-ben bemutatott BMW X2 az X1 picit kurtított, de dinamikusabbra formált változata első-, vagy összkerékhajtással, 140 és 231 lőerő közti teljesítményű motorokkal |
Mit tud? | Vonzó külső, tágas belső, remek vezethetőség, takarékos működés |
Mibe kerül? | A BMW X2 140 lóerős, háromhengeres benzinmotorral 9,5 millió forinttól vehető meg. 231 lóerős dízellel már 13 milliótól indul az ár, a tesztautó felfutott 19,5 millióig |
Kinek jó? | Vagány megjelenésű, jó minőségű kompakt crossovert keresőknek |
Kezdjük egy kérdéssel! Ki tudja megmondani, hogy a BMW mennyi különféle kasztnis modellt kínál jelenleg Magyarországon? Én sem vágtam volna rá kapásból, hogy 15-öt, 20-at, vagy inkább 25-öt. Ki mit tippel?
Úgy matekoztam össze a kínálatot, hogy például az 1-esből a háromajtós és ötajtós változatokat értelemszerűen egyetlen modellnek vettem, a 3-asból a Limousint, a Touringot és a Gran Turismót viszont háromnak, mert ahogy az első mondatban említettem, az eltérő kasztnikat néztem. Plusz ajtó ugyanazon az autón nem ér, a szedán és a kombi viszont nem ugyanaz nálam.
Képzeljék, így nézve a BMW immár 30 különféle kasztninál jár, és tudjuk: a garázsajtó előtt hörög a Z4-től az X8-ig több roppant izgalmas újdonság. A rendkívül széles modellpaletta (újságíróberkekben kerülendő kifejezés) egyik legklasszabb következménye, hogy a kínálat réseibe már csak egyéniségeket lehet betömködni. Mint az új X2. Vonzza a tekintetet, pedig…