B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: A McLarennek is odavágott az Alpine az edzésen
Svékus Gergő
Emberi miatt okozhatnak sérülést ezek az autók
Baka Gábor
Vettel szerint kellenek az F1-be az esendő sztárok
Vezess
Durván esett a halálos közúti áldozatok száma, Hollandiában
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Morgós pufi cica dízel X4 helyett
1
/
41
Méretek: 4395x1988x1649 mm
1
/
41
Méretek: 4395x1988x1649 mm
2
/
41
Tengelytáv: 2681 mm
3
/
41
A szabad magasság terepjárós: 20,4 centi
4
/
41
1843 kg katalógus szerint az autó saját tömege
5
/
41
20-as kerekeken áll a bódé
6
/
41
Sportautós kopoltyú az A-oszlop tövében
7
/
41
Hetyke kis tetőspoiler
8
/
41
A menetjelző LED-ben nincs sok fantázia
9
/
41
A sportos verzió jelzése az R-Dynamic a márkánál
10
/
41
A 20-as felni extra, az alapméret 17-es
11
/
41
Egy kategóriánál szélesebbnek tűnik az autó odabent, a lábteret elöl le is szűkíti a széles középkonzol
12
/
41
Sportos üléshelyzet, meredek kormánnyal
13
/
41
A Head-Up Display jó helyre vetít, sok információt jelenít meg
14
/
41
Még a fordos-volvós márkaemlékekre emlékeztet a kulcs
15
/
41
Nem bonyolították túl a kezelőrendszert, mindent gyorsan megtalál az ember az E-Pace-ben
16
/
41
A létező legegyértelműbb, legkönnyebben kezelhető klímakonzol
17
/
41
Egy kis sóherség: a tesztautóban nem volt ülésszellőztetés, de a csak fűteni tudó gomb ugyanaz, mint abban, amelyikben van - csak itt csak egy irányba lehet tekerni
18
/
41
A navigáció programozása egyszerű, a rávezetés jól működik
19
/
41
A tolatókamera sokat segít, rossz a kilátás hátra az E-Pace-ből
20
/
41
Konzervatív a műszeregység, nem tűntek el a mutatók
21
/
41
22
/
41
150-nél ennyit forog a kétliteres dízel
23
/
41
Nem finoman, de jól működnek az asszisztensek
24
/
41
Az érintőképernyős menürendszer alap-megjelenítése
25
/
41
A húszmilliós autóban a minőségérzet is passzol az árhoz
26
/
41
Az ülés kényelmes, a combtámasz hossza is állítható
27
/
41
Szépen kidolgozott ajtóbelső
28
/
41
A kilencfokozatú automata gyorsan, többnyire ügyesen kapcsolgat
29
/
41
Üzemmódválasztó kapcsoló
30
/
41
Az üvegtető árnyékolója automatikusan behúzódik a kocsi bezárásakor, hogy ne melegedjen fel nagyon a kabin
31
/
41
A küszöbre ráhajlik az ajtó alja, nem lesz koszos az ember ki-beszálláskor
32
/
41
A hátsó ülésen a térkínálat meglepően nagyvonalú
33
/
41
A hátsó ülésen a térkínálat meglepően nagyvonalú
34
/
41
A hátsó ülésen a térkínálat meglepően nagyvonalú
35
/
41
Három USB-konnektor a hátsó üléssor előtt
36
/
41
Motoros nyitású a csomagtérfedél, de mindig öröm látni, ha egy gyártó jobb- ls balkezes behúzófogantyút is kialakít
37
/
41
38
/
41
Csomagtér: 484-1234 liter
39
/
41
A nagy tömeget a vártnál kicsit több üzemanyaggal tudja mozgatni a négyhengeres, kétliteres dízelmotor
40
/
41
A dízelmotor adblue-hozzáadással tudja teljesíteni az Euro 6-ot
41
/
41
Cuki grafika a szélvédő alsó sarkában