B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Itt van minden, amit az új műszaki vizsgáról tudni lehet
Aranyi Péter
Fontos könnyítést kaphatnak a kamionsofőrök
Erdős Norbert
A hónap vicces üzenetét írták egy magyar kamion hátuljára
Kováts Olivér
Kegyetlen szörnyet újított be az F1-es pilóta
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Exkluzív: már vezettük az új Toyota Corollát
1
/
67
Előszériás autók, ezért van rajtuk az álcázás és hangulati elemként is hasznos a fólia
1
/
67
Előszériás autók, ezért van rajtuk az álcázás és hangulati elemként is hasznos a fólia
2
/
67
Szélesebb és alacsonyabb, mint a békében kifutó Auris
3
/
67
Új padlólemezre épül, a Prius IV és a C-HR adja az alapjait
4
/
67
Szigorú a tekintete
5
/
67
A Toyota TNGA-készletéből a GA-C padlólemez az új Corolla alapja
6
/
67
Halkabb és örömtelibb autó az Aurisnál
7
/
67
10 centivel nagyobb az Auris TS-énél a 270 centisre nyújtott tengelytáv
8
/
67
264 centivel a ferdehátú tengelytávja négy centivel hosszabb, mint az ötajtós Aurisé
9
/
67
Így nézett ki a Touring Sports a rajzokon. A belgiumi európai fejlesztőközpontban tervezett kombi a második tetőoszlopig azonos az ötajtóssal
10
/
67
Mivel az Avensis gyártása megszűnt, fentről a Camry, alulról a kombi Corolla igyekszik pótolni
11
/
67
3,8 l/100 kilométer az erősebbik hibriddel a Corolla régi szabvány szerint mért átlagfogyasztása
12
/
67
Hátulról is széles, jó kiállású autónak tűnik
13
/
67
Láttuk már fóliázás nékül is a Párizsi Autószalonon
14
/
67
Vagány az ajtóra szerelt visszapillantó tükör
15
/
67
Van mit felfedezni a formáján
16
/
67
Széria a tetőlégterelő minden ötajtós Corollán
17
/
67
18
/
67
Műanyagból készül a kombi és az ötajtós hátsó ajtaja
19
/
67
Itt lakik a tolatókamera. Kell is, mert rossz a kilátás hátrafelé
20
/
67
Ez az apró légterelő is javít az autó aerodinamikáján
21
/
67
Jól néz ki a valódi, duplacsövű kipufogó a 180 lóerős hibrid kombin
22
/
67
Befalazott kipufiogó-utánzat jut az ötajtósnak
23
/
67
Könnyebbek lettek és kevesebb helyet foglalnak a hibridhajtás elektromos komponensei
24
/
67
Ez a kétliteres motor van a Lexus UX-ben is. Két kiegyensúlyozó tengely teszi simábbá a járását
25
/
67
Itt már nincs hely a 12 voltos akkunak
26
/
67
Kobajasi Norihiko Japánból érkezett, helyettes főmérnökként menedzselte a 12-ik Corolla-generáció fejlesztését
27
/
67
Kobajasi Naofumi az adaptív lengéscsillapításról mesél nekem a bemutatón. A futóműves szakember Impreza STi-vel járt a családalapítás előtt
28
/
67
Balra a 2,0 literes hibridhajtás fejlesztési vezetője, Cukasima Hirojuki, középen a tolmács, jobbra Kanei Tosio, aki a kombi fejlesztését irányította Brüsszelben
29
/
67
30
/
67
Minden Corolla kettős keresztlengőkaros, független hátsó futóművet kap, nem ezen spóroltak
31
/
67
32
/
67
33
/
67
34
/
67
35
/
67
36
/
67
37
/
67
38
/
67
Látványosan jobb a minőségérzet, mint az Aurisban
39
/
67
40
/
67
41
/
67
Rá sem ismerni a Toyota kompakt autójára, a Corollát tényleg jó vezetni a 180 lóerős rendszerteljesítményű hibriddel
42
/
67
43
/
67
44
/
67
45
/
67
46
/
67
47
/
67
Nincs sok lábtér az ötajtósban, de van középső légbefúvás az utasoknak. A kombi sokkal tágasabb hátul
48
/
67
49
/
67
50
/
67
Ez amit itt láttok összesen 242 liternyi tér
51
/
67
A csomagtérpadló alatt maradt csak hely a 12 voltos akkumulátornak az ötajtósban. Az NiMH és a lítiumion nagyfeszültségű akkumulátor is a hátsó ülés alatt van
52
/
67
Alaphelyzetben 581-598 literes a kombi csomagtartója. A háttámlák az oldalborításban lévő karral döthetők
53
/
67
Gondoltak rá, megtartja a felemelt padlóelválasztót
54
/
67
Sokat kellene javítani a navigáció szoftverén, a többi rendben volt
55
/
67
Jól mutat és egyszerűen használható a klímapanel
56
/
67
Szerencsétlenül, késve emeli ki a kereszteződéseket, lekanyarodási pontokat a gyári navi
57
/
67
58
/
67
59
/
67
60
/
67
61
/
67
62
/
67
63
/
67
64
/
67
65
/
67
66
/
67
67
/
67
Európában is Corolla lesz a szedán, a ferdehátú és a kombi Az Auris név egy-egy kisebb piacon megmarad a jövőben is