B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Kovács Miklós
Itt van minden idők legrondább Ford Mustangja
Vezess
Sietett locsolkodni húsvéthétfőn, 468 ezer forintra büntették
Svékus Gergő
Félig a mában, félig a jövőben él a legújabb Lexus
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ezzel az autóval mindenki jól járna
1
/
28
Hátulról csak egyedi, kék csíkos lökhárítójáról, és szintén egyedi színéről lehet rájönni, hogy ez egy elektromos Niro
1
/
28
Hátulról csak egyedi, kék csíkos lökhárítójáról, és szintén egyedi színéről lehet rájönni, hogy ez egy elektromos Niro
2
/
28
Ledesek a fényszórók, ilyen nappali fényt csak az e-Niro kapott
3
/
28
Ilyen hátsó lámpája van minden Nirónak. Persze ez is ledes
4
/
28
Ez a kis kék csík a legárulkodóbb jel a hátsó lökhárítóban
5
/
28
Alapvetően Niro műszerfal, de csak az e-Niróra jellemző olyan megoldásokkal, mint a digitális műszeregység és a lebegő váltókonzol
6
/
28
Hét col átlójú, teljesen digitális műszeregység, amire minden lényeges információ ráhívható
7
/
28
Teljesen elektronikus az irányváltó forgatógomb, ezért lehetővé vált a lebegő váltókonzol kialakítása. Alatta jókora rakodórekesz nyílik
8
/
28
Rendkívül magától értetődően használható az irányváltó forgókapcsolója. Mellette az üzemmód-választó és az automatikusan működő elektromos kézifék gombjai
9
/
28
Így néz ki az egész felülről. Az italtartó rész redőnnyel zárható, mögötte a könyöklő alatti rekesz
10
/
28
A lebegő konzollal szemben számos töltési lehetőség, beleértve a vezeték nélkülit is
11
/
28
A gyakrabban használt gombok mind kéznél vannak
12
/
28
Nagyobb termetűeknek nem feltétlenül elég kényelmesek az első ülések (Nekem jó volt.)
13
/
28
Bár kisebb a belmagasság és a térdhely, mint a hibrid Nirókban, azért így sem szűkös a második sor (Az én 165 centimmel meg főleg...)
14
/
28
Ezekkel a kapcsolókkal más Kiákban is találkozhatunk
15
/
28
Papíron az elektromos autók között rekordnagyságú a 451 literes csomagtartó. A padló és a redőny között azonban ebből csak körülbelül 250-300 literhez férünk hozzá
16
/
28
További tér a padló alatti első szinten
17
/
28
És van második szint is a padló alatt pótkerék-üreggel, amiben jelen esetben a töltőkábel található. Ezzel együtt meglehet a 451 liter
18
/
28
Elegáns, de egyébként feladat nélküli borítás fedi a gépészeti egységeket
19
/
28
Így néz ki a motortér fedél nélkül. A középső fekete fedél alatt a teljesítményelektronika, az alatt az elektromotor és az áttétel található. Van 12 voltos akku és vízhűtő is. Utóbbi a hajtó akkumulátoré
20
/
28
Nem váltófül, hanem a visszatáplálás mértékét és ez által a motorfékhatást fokozhatjuk vele
21
/
28
Ezt pedig akkor húzzuk meg, ha csökkenteni szeretnénk
22
/
28
Természetesen van kijelzés, ami a hajtó akkumulátor állapotáró tudósít
23
/
28
Látványos az a kijelzés, amely térképre helyezi, meddig juthatunk az akkumulátor pillanatnyi töltésével
24
/
28
A hűtőrácsot helyettesítő fedélből nyílik a töltőnyílás
25
/
28
Így néz ki csatlakoztatás után
26
/
28
Alul a töltéssel kapcsolatos gombok, felette a műszerfal világításé, a sávtartóé. A VESS feliratú a gyalogosokat figyelmeztető hangot helyezi készenlétbe
27
/
28
Nagyon jól gyorsul az e-Niro. A rugózás feszes, de cserébe biztos és biztonságos az úttartás. Ha a kormány visszajelző képessége is jó lenne...
28
/
28
Pillanatnyilag a szabadidő-autók iránti kereslet a legnagyobb, ezért választotta a Kia is a Nirót erre a feladatra. Mindent figyelembe véve nem is olyan sokkal drágább, mint egy hasonló képességű, méretű és felszereltségű SUV