B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
További hétvégéket kapott a Forma-1-es újonc?
Svékus Gergő
Autóba költözik minden idők egyik legjobb videójátéka
Baka Gábor
F1: Kiderült, hogy ki az úr a McLarennél? - podcast
Aranyi Péter
Történelmet írtak ezzel az autóbusszal
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Hátul hajt, de minek!
1
/
38
Méretek: 4639x1873x1426 mm
1
/
38
Méretek: 4639x1873x1426 mm
2
/
38
Tengelytáv: 2820 mm
3
/
38
Saját tömeg: 1504 kg
4
/
38
A Giulia hét centivel rövidebb a vadiúj hármas BMW-nél, tengelytávolsága is kisebb három centivel (de egy centivel hosszabb, mint a kifutó 3-asé)
5
/
38
Le kell elé guggolni, hogy igazán üssön a Giulia frontjának összhatása
6
/
38
A fenekével törődtek a legkevesebbet, semmi különös nincs a dizájnban innen nézve
7
/
38
Kihúzott szem, a hiányzó lökhárító illúziója, aszimmetrikusan felbiggyesztett rendszám, piros féknyereg a fantasztikus felni mögött: sokáig el lehet gyönyörködni egy Giuiliában
8
/
38
A látvány nagyszerű, az aerodinamika láthatóan másodlagos volt a dizájnolásban
9
/
38
10
/
38
A 19-es felni csodaszép, de van benne némi önmarcangoló hajlam, még a felnivédős, kitüremedő peremű gumit is megpróbálja túlpipiskedni, hogy biztosan leköszörülődjön a padkánál
11
/
38
A kettő üvegtető elülső fele nyitható
12
/
38
Széles kardánalagút szűkíti be a lábteret elöl középen
13
/
38
Józan, hagyománytisztelő, funkcionális műszerfal-kialakítás, sajnos szánalmasan apró központi nem-érintőképernyővel
14
/
38
A váltókar előtti-feletti rész a Giulia belterének legsivárabb része, ide nem jutott fantázia
15
/
38
Csövekben a körműszerek, ami a 156 óta hagyomány. Lógó mutatók: ez is Alfa-stílusjegy
16
/
38
A kis képernyő menüje logikus, az infók könnyen begyűjthetők
17
/
38
A hatalmas váltókarok szépek is, a fogásuk is remek, de szörnyen akadályozzák a hozzáférést a bajuszkapcsolókhoz
18
/
38
A fémbe metszett + igazi olasz dizájntrükk
19
/
38
Célkereszt a külső szellőzőkben
20
/
38
Gyászkeretes mini-tévé, nagyon kellemetlen 2019-ben
21
/
38
Az 5,5 collos telefonom navija sokkal használhatóbb
22
/
38
A tolatókamera képe nem is rossz, csak rém pici
23
/
38
A klímakonzol fizikai gombjai megmaradtak, nem kell a menüben mászkálni az állítgatáshoz
24
/
38
Kicsik a rakodórekeszek, a kesztyűtartó is
25
/
38
A pedáltér is esztétikus
26
/
38
Szépek a 450 ezres Harman-Kardon csúcshifi hangusgárzó-fedelei
27
/
38
Az első ülés ülőlapja kissé rövid, az oldaltartás sem igazán intenzív, de az Alfa-logó a fejtámlában gyönyörű
28
/
38
Elmaradt a lehajtható könyöklő a hátsó ülésről
29
/
38
A fejteret nagyon beszűkíti a nyitható üvegtető tokozása
30
/
38
A lábtérrel nincs gond a hátsó ülésen
31
/
38
A hátsó oldalablak is teljesen lefut
32
/
38
A hátsó traktus szellőzőnyílásai feláras csomag részeként érhetők el
33
/
38
Kicsit durva kidolgozású, de látványos, dekoratív az ajtóbelső
34
/
38
480 liter: pont annyi, mint a 3-as BMW-é
35
/
38
Igényes a csomagtérbe nem benyúló zsanér
36
/
38
A csomagtér feneke alatt rend van
37
/
38
Jópofa gyári izzószett, beépített LED-lámpával a tokban
38
/
38
A kétliteres MultiAir lelkesen pörög fel, üdítő színfolt a túlszabályozott, Euro-6-tól fuldokló turbós benzinesek között