B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Ennyire könnyű elszállni az 1000 lóerőre tuningolt BMW-vel
Vezess
Eltakarítják a parkoló autókat egy pesti utcából
Baka Gábor
F1: A Red Bull már keresi Verstappen utódját
Aranyi Péter
Ezeken gördülnek az áruk a boltokba
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ezért kell lenyúlni egy BMW-s agyat
1
/
39
Számos egyedi szín választható az N modellekhez, köztük ez a világoskék is
1
/
39
Számos egyedi szín választható az N modellekhez, köztük ez a világoskék is
2
/
39
Ötféle mód közül lehet választani, amelyek befolyásolják, a motor, a futómű, a differenciálmű, a hang stb. beállításait
3
/
39
Nyúlánkabb és laposabb, mint a sima ötajtós. 4455 mm hosszú ,1795 mm széles, 1417 mm magas
4
/
39
250 km/órával is száguldhat az i30 N
5
/
39
Az elektronikusan szabályozott lengéscsillaptás a kanyarodás, gyorsítás és fékezés során képes változtatni figyelembe véve a sebességet, az útfelszín jellegét, a fékhatást vagy a gyorsítás mértékét
6
/
39
Sorban állás a versenypályás teszthez
7
/
39
Mindkettő i30, mindkettő turbós benzines. Az egyik világbajnoki címet nyert
8
/
39
A Kanári-szigeteken rendezett bemutatón a szokásosnak mondható városi és autópályás menet mellett próbát tettünk versenypályán és lezárt(!) hegyi szerpentinen is. Ha ez nem lenne elég, velünk utazott Michelisz Norbi is, aki elvitt minket néhány körre kétülésessé alakított i30 TCR versenyutóval
9
/
39
A jobb oldali csövön látszik a szelep, amely szabályozza a kipufogó áteresztését és hangját
10
/
39
Elektromos vezérléssel állítható a sperrdifi zárása
11
/
39
50 000 forintért beépített toronymerevítővel 6 százalékkal nő a karosszéria merevsége, így csökken az ívmenetben jelentkező csavarodási hajlam. A rúd nem a motortérbe kerül, hanem hátra, a csomagtartóba. Miért? Mert ez egy ötajtós, lehajtható hátsó ülésű modell, amelynek egyébként nincsenek összekötve a hátsó tornyai. Ha szedán lenne, nem kellene
12
/
39
Alapesetben 250 lóerős a 2,0 literes turbómotor
13
/
39
6 órától indulnak a mutatók
14
/
39
Szép képet mutat és gyors a menüje az i30 N fedélzeti rendszerének
15
/
39
Akad csatlakozás a kocsiban
16
/
39
A kormány ideálisan vaskos, a bőrfelületnek kell még egy kis használat, mert ezekben a vadiúj autókban kicsit még csúszós volt
17
/
39
A műanyagfelületek nagyrészt puhák, a váltó előtti rész, illetve az ajtókon az ablakemelő gombok környéke rosszabb minőségű
18
/
39
Kihúzható combtámasz is tartozik az i30 N sportüléseihez. A bőrborítás feláras
19
/
39
Magam mögött ( 178 cm), így fértem el a Fastbackben
20
/
39
Jó oldaltartásúak az első ülések
21
/
39
Pontosan, gyorsan kapcsolható a hatfokozatú kézi váltó
22
/
39
Extraként motoros ülésállítás is elérhető, van tolatókamera is
23
/
39
Valóban versenypályán ideális a zászlós gombbal aktíválható N mód
24
/
39
Nem hiányzik a fém pedálsor sem
25
/
39
14 liter veszik el a csomagtartó méretéből a toronymerevítő beépítésével
26
/
39
Eltérő hátsók a két i30 N modellen
27
/
39
Nem csak látványelem, működő spoiler
28
/
39
N, akár egy sikán
29
/
39
Jól szól a kipufogó, gázelvételkor durrog is
30
/
39
A Performance csomag részeként szélesebb és nagyobb átmérőjű gumik kerülnek a kocsira, a féktárcsák is méretesebbek
31
/
39
Piros csík fut a lökhárítókban, hátul egyben prizma is
32
/
39
Hatféle színben kapható az i30 N, a Shadow Grey, Polar White, Phantom Black, Engine Red, Performance Blue és Micron Grey csak ehhez a modellhez rendelhető színek
33
/
39
A fordulatszám-igazítás automatikusan megemeli a motor fordulatszámát váltáskor, ezzel elősegítve a finomabb, sportosabb visszakapcsolást. A rendszer a motor fordulatszámát összehangolja a soron következő fokozat bemeneti tengelyének fordulatszámával. Így üzemmódtól függően finomabban vagy sportosabban válthatunk sebességet
34
/
39
A rajtautomatika (3600 és 4900/perc között szabályozható maximális padlógázas fordulatszámmal)
35
/
39
6,4, illetve 6,1 másodpercig tart egy 100-as sprint az i30 N fastback kétfajta variánsának
36
/
39
130-nál hatodikban 2600-at forog a motor
37
/
39
18 colos Michelin vagy opcióként 19 colos Pirelli abroncsok kerülnek a kocsira
38
/
39
A Nürburgring GP és Nordschleife pályáin tökéletesítették az I30 N Fastbacket. Külön bázist hozott létre ott a Hyundai a tesztekre
39
/
39