B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Vezess
Új üzemanyag kerül a Škodákba
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Itt a drága Dacia: Dacia Duster Techroad teszt
1
/
34
Selyemfényű betétek és LED-es nappalifény
1
/
34
Selyemfényű betétek és LED-es nappalifény
2
/
34
Masszív, strapabíró autónak látszik a Duster
3
/
34
Sötétített ablakok árnyékolják a hátsó részt
4
/
34
A selyemfényű, ezüst betét hátul is ismétlődik
5
/
34
6
/
34
Összesen négy kamera figyeli az autó környezetét
7
/
34
Piros csík a külső visszapillantó házában
8
/
34
Extra az alufelni is, amelynek a közepében a Dacia embléma pörög
9
/
34
Techroad felirat a kerék mögötti műanyag elemen
10
/
34
Büszke felirat került a tetősínre
11
/
34
Az egyik legszebb részlet a hátsó lámpa
12
/
34
Duster
13
/
34
Mintás matrica borítja a B-oszlopot
14
/
34
Piros betét a felnin
15
/
34
16
/
34
A generációváltáskor komfortosabbak lettek az ülések
17
/
34
Ahol hozzáérünk, ott puha
18
/
34
Holttérfigyelő az egyetlen vezetéstámogató rendszer
19
/
34
A telefonintegráció gyors, egyszerű
20
/
34
Duster felirat az ülés támláján
21
/
34
Pontos, jól működő hatos váltó
22
/
34
Automata klíma
23
/
34
Akadnak puha anyagok is
24
/
34
Egyszerű műszerfal
25
/
34
Szemnek kellemes környezet
26
/
34
Színes, fiatalos belső
27
/
34
A lábhely a második sorban néha kevés
28
/
34
Egyszerű csomagtartó, trükkök nélkül
29
/
34
Nincs alsó szint
30
/
34
Egy lámpa és egy olcsó szatyorkampó
31
/
34
A pótkerék feláras és az autón kívül utazik
32
/
34
Egy újabb filléres részlet
33
/
34
A háttámlák lehajtása után nem lesz sík a padló
34
/
34
Az 1,33-as motor kétféle teljesítménnyel is kapható