B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Figyelmeztetést adtak ki, kerüld el a Balatont a hétvégén!
Kováts Olivér
Észre sem veszi, úgy tarol az önvezető jármű
Kováts Olivér
Ezek a számok mutatják, hogyan alakul át az autózás
Horváth Zsolt
Olyan vezetői engedélyt szerezhetsz itthon, amilyet még soha
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Farkasbőrbe bújt bárány: Lexus RC300h teszt
1
/
38
Szemből a hűtőmaszk mintája és a lámpák újak
1
/
38
Szemből a hűtőmaszk mintája és a lámpák újak
2
/
38
Forradalmi változást szerencsére nem hozott a ráncfelvarrás
3
/
38
Hósszú percekig lehet nézni ezt a testet, mindenhol vannak izgalmas részei
4
/
38
Hátul újak a lámpák és a szellőzőnyílás
5
/
38
Erőt, magabiztosságot sugall ez a fenék
6
/
38
A nappalifény beköltözött a lámpatestbe
7
/
38
Pöttyök alkotják az irányjelzőt
8
/
38
Azok az ívek...
9
/
38
Finom hibrid felirat a hátsó kerék előtt
10
/
38
Míves alufelni
11
/
38
Ez is új lett
12
/
38
Ritkán látni ilyen szép tükröt
13
/
38
A hátsó lámpa külseje változatlan, csak a belseje lett más
14
/
38
Látványos a kipufogó, pedig nem lő lángot soha
15
/
38
Elől tágas
16
/
38
17
/
38
Jó oldaltartást adnak a fűthető, szellőztethető ülések
18
/
38
Csend, béke és jó illat
19
/
38
Precízebbre hangolták a kormányzást
20
/
38
A kapcsolók, gombok meseszerűen működnek
21
/
38
CVT váltó variál a fordulatszámokkal
22
/
38
Vezetőtámogató rendszerek kapcsolói
23
/
38
Gombnyomásra indul. Általában elektromos hajtással mozdul, és csak később röffen a benzinmotor
24
/
38
Analóg óra
25
/
38
2019-ben ez már nagyon retro megjelenés
26
/
38
SAjnos nem érintőképernyős
27
/
38
Ördög tudja, miért van kellemetlen pereme a gombnak
28
/
38
Nehéz pontosan beállítani vele a klímát
29
/
38
Az Eco és sport mód választógombja
30
/
38
A rettenetes tapipad
31
/
38
Hűt, fűt
32
/
38
Ide inkább ne kényszerítsünk senkit, akinek térdtől lefelé is van lába
33
/
38
Ide inkább ne kényszerítsünk senkit, akinek térdtől lefelé is van lába
34
/
38
A konkurenseknél szerényebb a csomagtartó érete
35
/
38
Lehajthatóak a hátámlák, így termetesebb csomag is befér hátra
36
/
38
Íme a legalsó szint
37
/
38
2,5 liter mellé száll be a villanymotor
38
/
38
Piropatron a motorháztető alatt