B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Oda az újdonság varázsa és ezen a nagyobb akku sem segít
1
/
25
Méretek: 4011x1775x1577 mm
1
/
25
Méretek: 4011x1775x1577 mm
2
/
25
A hűtőmaszk mögött nincs hűtő, fura ez a teli orr
3
/
25
Barokkos, nehezen emészthető a dizájn
4
/
25
Tengelytáv: 2570 mm
5
/
25
Saját tömeg: 1345 kg
6
/
25
Alap gumiméret: 155/70 R 19
7
/
25
Keret nélküli els ő, nyithatatlan hátsó ablak
8
/
25
Amilyen jópofa, olyan zavaró, mikor egy másik kocsi mellé parkolva kéne kivergődni a kocsiból oldalanként két embernek
9
/
25
A hátsó ajtó csak az első nyitása után nyitható
10
/
25
Nagyon fura az egész
11
/
25
Gonosz kis szemek az i3 fenekén
12
/
25
Óriási fedél alatt lakik a CCS-csatlakozó
13
/
25
Szellős, légies a kabin, legalábbis az elülső traktusban
14
/
25
A kétküllős kormány jó fogású, a kormánygombok jól kezelhetők
15
/
25
Megszokhatatlan az indítógomb és az irányváltó elhelyezése
16
/
25
Érintőképernyő nélkül is van élet: az i3-ban tökélyre fejlesztett i-Drive-val kezelhetjük a menürendszert
17
/
25
A klíma, a hifi kezelése gyorsan megtanulható
18
/
25
A két ülés között nincs váltókar
19
/
25
Nem áll kézre a belső kilincs sem
20
/
25
Igényesek az anyagok, jó a minőségérzet
21
/
25
A filigrán első ülések kényelmesek, hátul viszont nem jó sokáig ülni
22
/
25
Nincs könyöklő, nincs szellőző, nincs nyitható ablak, nincs önállóan nyitható ajtó: bababörtön a hátsó traktus
23
/
25
Ötletes a különböző színű kábel 230 voltos és 400 voltos töltéshez
24
/
25
Együtt lehet vele élni, még szeretni is lehet, de nem igazán jó autó a BMW i3
25
/
25
Végsebessége 150 km/h, 7,3 másodperc alatt van százon