B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
További hétvégéket kapott a Forma-1-es újonc?
Svékus Gergő
Autóba költözik minden idők egyik legjobb videojátéka
Baka Gábor
F1: Kiderült, hogy ki az úr a McLarennél? - podcast
Aranyi Péter
Történelmet írtak ezzel az autóbusszal
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Szürke mindenes: Opel Combo Life 1,5 teszt
1
/
57
A forma szerintem senkit nem hoz lázba. Bár Combo-t inkább az eszével vesz az ember, nem a szívével
1
/
57
A forma szerintem senkit nem hoz lázba. Bár Combo-t inkább az eszével vesz az ember, nem a szívével
2
/
57
3
/
57
A hosszabb változat 200 ezer forinttal kerül többe
4
/
57
Komfortos, biztonságos a két tolóajtó
5
/
57
Kevesebb rajta a műanyag, mint a Peugeot-n
6
/
57
Teherautó ez, tisztán látszik
7
/
57
Opel embléma, szárnyakkal
8
/
57
9
/
57
Ennyit lehetett kihozni egy hátsó lámpából
10
/
57
11
/
57
12
/
57
Kamera a rendszám fölött
13
/
57
Külön nyílik a hátsó ajtó ablaka is
14
/
57
Semmi izgalom
15
/
57
Kényelmes ülések
16
/
57
Tágas belső irgalmatlan belmagassággal
17
/
57
A műszerfal is kicsit más
18
/
57
Óriási műanyag felületek
19
/
57
PSA kapcsolók
20
/
57
Ezek meg Opel alkatrészek
21
/
57
22
/
57
Lassú ülésfűtés
23
/
57
Fiók a vezető ülése alatt
24
/
57
Minden a helyén
25
/
57
A fűthető kormány klassz dolog télen
26
/
57
Pakolóhely a plafonon
27
/
57
A telefonos integráció pillanatok alatt megvan
28
/
57
Felső kesztyűtartó
29
/
57
Alsó kesztyűtartó
30
/
57
Hopp, még egy rakodóhely
31
/
57
Kulccsal kell indítani, nincs nyomógomb
32
/
57
Nem igazán szerethető ez az ötös váltó
33
/
57
Hatalmas kamra mindennek
34
/
57
Biztonsági arzenál
35
/
57
Különálló ülések
36
/
57
Különálló ülések
37
/
57
Kis asztal hátul
38
/
57
39
/
57
40
/
57
41
/
57
42
/
57
43
/
57
44
/
57
45
/
57
46
/
57
Pótkerék az autó hasa alatt
47
/
57
75, 100, és 130 lóerővel is kapható az 1,5-ös dízelmotor
48
/
57
49
/
57
50
/
57
51
/
57
52
/
57
53
/
57
54
/
57
55
/
57
56
/
57
57
/
57