Röviden – Peugeot 508 GT – 2019 | |
---|---|
Mi ez? | Passat-méretű ötajtós Peugeot, a kapható legerősebb motorral, automatával és sok extrával. Plusz a piros külső mellett piros belsővel. |
Mit tud? | Különleges megjelenésű, extrém vagány bútorzatú autó, amely csendben és ügyesen mozog. 225 lóerős az 1,6-os, benzines motorja. |
Mibe kerül? | Listaáron jelenleg 8,99 millió forint a legolcsóbb ma rendelhető 508, a GT tesztautó 15,5 millió forint. |
Kinek jó? | Stílusos középkategóriás a Mondeók és Insigniák ellen abban a kategóriában, amely a flottavásárlásokból él. |
Manapság már mesélni kell gyerekeinknek a valaha volt Galantról, olyan régen kikopott a középkategóriából, lassan az egykor szépen csengő Accord is a történelem része Európában, és eltűnőben az örök japán alternatíva, az Avensis. A komfortos C5-nek évek óta vége, a francia államfőt is szállító Talisman ugyan még kapható, de mifelénk kétmilliós kedvezménnyel hazavihetők a szalonok sarkaiban porosodó nullkilométeres példányok. Ezen a pályán Dél-Korea sem focizik, i40-et és Optimát is alig látni az utakon.
Sajnos manapság hírértéke sincs, hogy egyre több riválissal végeznek a németek: a Passat/Mondeo/Insignia trió és a melléjük kapaszkodott Octavia/Superb páros. Vonalzóval és számológéppel a párnájuk alatt alvó szürke fickók a legnagyobb flottavásárlók döntéshozói, de…, de szerencsére nem mindannyian.
Szépségével és eleganciájával a Mazda 6 életben maradt a cégautók között, ezzel a dizájntrükkel próbálkozik most a Peugeot 508 is. Vajon hány százaléknyi piaci részesedést hoz a harapós kaszni, a keret nélküli ajtók és az űrhajós műszerfal?




