Röviden – Opel Insignia 1.6 Turbo | |
---|---|
Mi ez? | Az Opel középkategóriás modelljének második generációja 200 LE-s benzinmotorral |
Mi tud? | Könnyebb, tágasabb, okosabb elődjénél, motorja dinamikus és gazdaságos |
Mennyibe kerül? | 10 millió forintról indul az árlista a 200 lóerős, benzines turbó motorral, de 4-5 milliót erre könnyű rápakolni még drága extrák miatt |
Kinek szól? | Jó ár/érték arányával, divatos formájával, tágas utasterével, gazdaságos és erős motorjával családi és cégautóként egyaránt jó választásnak tűnik, |
Kifejezetten örültünk a valamivel több, mint két éve megújult Insigniának, amely gyakorlatilag minden tulajdonságában felülmúlja elődjét. Azt az elődöt, amely leginkább olyan volt, mint egy szép nő kevés belső értékkel. Az aktuális modellel minden olyan korábbi hibát sikerült orvosolni, amit a szép nőnek felróhattunk, és hiába került közben új nevelőszülőkhöz (a PSA-konszern az Opel új tulajdonosa), a végeredményt ez csöppet sem befolyásolta, továbbra is hű az eredeti értékekhez, igazi Opel sarj. Mostani tesztautónk nem sok ponton tér el a korábban megismert Insigniától, a teszt oka egy friss és remeknek tűnő motor: az új 1,6 literes, turbós benzines – 200 lóerős teljesítménnyel. Lássuk, mire képes!




