B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
A rendőrök sem tudták megbüntetni ezt a gyorshajtót
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Sártúró plázacica
1
/
28
Ilyen terepre még nem kell piszkálni a terepválasztó gombot sem
1
/
28
Ilyen terepre még nem kell piszkálni a terepválasztó gombot sem
2
/
28
Nem (csak) plázaterepjáró
3
/
28
Alig változott a modellfrissítéssel: picit reszeltek a lökhárítón, a lámpákon, és fehérek az oldalindexek
4
/
28
A Trailhawk csúcsmodell alapára majdnem 10 millió forint
5
/
28
Ha mély a sár, érdemes a MUD módra váltani, itt kikapcsol a kipörgésgátló
6
/
28
Jól áll neki a terep
7
/
28
Ikonikus ismertetőjegy a függőleges hűtőrács
8
/
28
196 km/h a vége, de 150-ig megy rendesen
9
/
28
4,2 méter hosszú a Renegade, de nagyobbnak, biztonságosabbnak érződik
10
/
28
Árkon-bokron át, a Renegade biztosan kijut a telekre
11
/
28
17 colos felni jár a Trailhawkhoz, a nagyobb méret feláras
12
/
28
Feláras a 8,4 colos kijelző, de okos funkciókkal rendelkezik
13
/
28
Van mindenre külön gomb vagy tekerő, nem bonyolult kiismerni a rendszert
14
/
28
8,5 literes átlaggal autóztunk, nem csábít száguldásra
15
/
28
Okosan kitalált irányítás: a kormány hátulján találjuk a hangerőszabályzót és a csatornaváltó gombot
16
/
28
Szűkös a hely a hátsó sorban egy 185 cm magas vezető mögött
17
/
28
Itt kapcsolhatók a különböző terepfokozatok, a felező, vagy a fix összkerékhajtás
18
/
28
A nagy médiarendszerrel jár a Beats hifi
19
/
28
Digitális kijelző a két analóg között
20
/
28
Kapaszkodó az első utasülés előtt
21
/
28
170 LE és 350 Nm, ennyit tud a kétliteres Fiat motor
22
/
28
Kifejezetten jó a minőségérzet, menet közben sem hallani nyiszogást
23
/
28
Kilencfokozatú az automata váltó, de elég komótosan kapcsol
24
/
28
Kényelmes ülések, feláras bőrkárpitozással
25
/
28
Trail Rated: igazoltan bírja a terepet
26
/
28
Feláras a tolatókamera
27
/
28
Vajon, hol lehet a rendszám?
28
/
28
Köszönet a megtalálónak