B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Ez az autó vitte Ferenc pápát utolsó földi útjára - Galéria
Szörényi András
Itt egy megbízható használt SUV és nem is drága
Baka Gábor
F1: Az utolsó pillanatig variálnak a motorfejlesztéssel
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Kinek van ennyi pénze egy Toyota Corollára?
1
/
39
Méretek: 4653x1790x1435 mm
1
/
39
Méretek: 4653x1790x1435 mm
2
/
39
Tengelytáv: 2700 mm
3
/
39
Saját tömeg: 1465-1560 kg (felszereltségtől függően)
4
/
39
Delfinszerű, a kifutó Aurisnál gömbölydedebb az új forma
5
/
39
Minden szögből dinamikus, érdekes a dizájn
6
/
39
180 lóerős, a Priusnál jóval izmosabb a Corolla csúcsváltozata
7
/
39
Vége az Auris-epizódnak
8
/
39
Rossz vicc a dizájnertől: az ember folyton úgy látja, hogy megnyomták a kocsit a parkolóban, pedig nem. Ez alapból ilyen
9
/
39
Elegáns, hívogató az Exclusive kivitel műszerfala
10
/
39
Az ergonómia nem rossz, de a kormány jöhetne kicsit kijjebb
11
/
39
Három nézet közül lehet választani, de a két szélső nagy műszer fix
12
/
39
130-nál lejtőn
13
/
39
130-nál emelkedőn
14
/
39
Szép a műszeregység kijelzőjének képe
15
/
39
Kiváló a színes HUD, még ma is ritkaság a kompakt szegmensben ez az extra
16
/
39
A HMI logikája ebben a Toyotában is fájdalmasan beteg
17
/
39
A navigáció képe lehetne nagyobb, felesleges virtuális gombok szűkítik a képet
18
/
39
Természetesen ott van a menüben az energiaáramlási animáció
19
/
39
A tolatókamera képe elnagyolt
20
/
39
Szép a fehér ülés, de az ülőlap rövid, az állítás mechanikus a fullos kocsiban is
21
/
39
A váltókar nem a Priusról jön, fura és felesleges a böszme nagy bot az ülések között
22
/
39
Kidolgozottak a részletek a fullos Corollában
23
/
39
Kedvenc formai trükköm a visszaforduló fémcsík a műszerfalon (feláras tétel)
24
/
39
Az üzemmódválasztó kapcsolóval sportosítható vagy villamosítható a kocsi
25
/
39
Pohártartó és könyöklő: van hova pakolni a Corollában
26
/
39
Gombsor a vezető bal térdénél
27
/
39
Ajtóbelső: egyszerű, nagy felületek, de nem sivár
28
/
39
A kesztyűtartó átlagos méretű
29
/
39
Kényelmes, tágas a hátsó traktus, itt is feldobja a hangulatot a fehér bőrkárpit
30
/
39
Fejtér hátul
31
/
39
Bőséges a lábtér hátul
32
/
39
Így vettem át a kocsit Mint kiderült, azért, mert már egy hátra berakott közepes táska súlya is aktiválja az öv bekötésére figyelmeztető idegtépő sípolást
33
/
39
Csomagtér: 581 liter a kétliteres hibridben, 596 a többi változatban (pótkerék nélkül)
34
/
39
Elegáns a hosszanti fémcsík-sor, kár, hogy eltakarja a praktikus tálca
35
/
39
A hátsó támlák a kocsi mögül ledönthetők
36
/
39
Motorosan nyitható-zárható az ötödik ajtó
37
/
39
Megvan a pótkerék helye a raktér alatt, de nem szériatartozék a cserekerék
38
/
39
A magyar forgalmi csak a benzinmotor teljesítményét tünteti fel, nem a hibridrendszerét
39
/
39
Nincs burkolat a motoron, látszik a szép, rendezett japán technika