B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Várd ki a végét!
1
/
34
A lámpák formája a negyedik generációt idézi
1
/
34
A lámpák formája a negyedik generációt idézi
2
/
34
Mozgalmas a Supra formája
3
/
34
4
/
34
Négydugattyús fékek
5
/
34
F1-es autókra hajazó lökhárító
6
/
34
7
/
34
8
/
34
4379 mm hosszú, 1854 mm széles és 1292 mm magas a Toyota GR Supra, tengelytávja 2470 mm
9
/
34
Igazából Michelinek kellenének alá, így későn jön meg a tapadás
10
/
34
Állítólag minden kamu légbeömlőt meg lehet csinálni igazira
11
/
34
Kacsa
12
/
34
Gazoo Racing
13
/
34
Gyönyörű kipufogók
14
/
34
15
/
34
Dupra Gurney-púp
16
/
34
Hátulról nagyot üt, látványos a Supra
17
/
34
18
/
34
Pihenő Dömösnél, a lepencei szerpentines móka után
19
/
34
Remek vezetni
20
/
34
Könnyű táncba vinni
21
/
34
500 Nm már könnyedén eszi a Pirelliket
22
/
34
4,3 másodperc alatt sprintel 100-ra
23
/
34
Állati jó kormányzása van
24
/
34
Ezzel a névvel öröm találkozni bármelyik ponton
25
/
34
Jól összerakott, vezetőközpontú beltér a Supráé
26
/
34
Igazán nagyszerű ülések kényelemmel és tartással
27
/
34
Miután D-be húztad a váltót, rögtön megnyomhatod a Sport módot
28
/
34
Középen a fordulatszámmérő, ott nem is digitális a skálázás
29
/
34
Sosem volt még ilyen jó fedélzeti rendszer Toyotában
30
/
34
31
/
34
Nem sokat törték a fejüket az ajtókárpiton
32
/
34
340 lóerőt tud a B58-as sorhatos
33
/
34
Supra felirat van a motortér két oldalán
34
/
34
20 év múlva, húszévesen is legyél ennyire jó, Supra!