B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Ezt tudja a legnagyobb Opel a legolcsóbb motorral
Fehér Patrik
F1: Frissen aláírt egy sisakot Schumacher, eladják
Aranyi Péter
Ez a teherautó a magas házak jóbarátja
Kováts Olivér
F1: Ezek a csapatok lehetnek 2026 nagy nyertesei
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
17 év után ébredt fel a tetszhalott
1
/
41
Szemből vidám, mosolygós izé a Ford Puma
1
/
41
Szemből vidám, mosolygós izé a Ford Puma
2
/
41
3
/
41
Jóval magasabbnak tűnik, mint amilyen valójában
4
/
41
Komoly tegelytáv, nagy kereke, pedig a Fiestára épül ez is
5
/
41
Ez az St-Line X alapáras, 18 colos felnije
6
/
41
ST-Line X a csúcsfelszereltség
7
/
41
Ennyi a tanksapka, nem kell kupakkal vacakolni. Kényelmes és tiszta megoldás
8
/
41
Keskeny fekete csík az ajtók alján
9
/
41
17 évig pihent a Puma név, mire újra lett ilyen Ford
10
/
41
Városban 10 százalékot lehet spórolni a hibriddel
11
/
41
12
/
41
13
/
41
Gajdán doktor éppen az átlagfogyasztást javítja jelentős mértékben
14
/
41
Csinos belső, klassz kárpittal
15
/
41
Feldobják az utasteret a díszvarrások
16
/
41
Puha és olcsóbb plasztikok keverednek az ajtókárpiton
17
/
41
Civilizált belső, óriási központi kijelzővel
18
/
41
Alul lapított, sokgombos kormány a Pumában
19
/
41
A szerényebb felszereltségekben feláras a digitális műszerfal, az ST-Line X-nél már alapáron ez jár
20
/
41
Kellően vastag a kormány, ami fűthető is
21
/
41
Szolid piros betét a szellőzőn
22
/
41
Nem igazán átgondolt a kormány gombjainak formája. Kár, hogy mind tök egyforma
23
/
41
Könnyen, pontosan kapcsolható hatfokozatú váltó
24
/
41
Balra fent az üzemmód választó kapcsoló
25
/
41
Márkás hangszórók dolgoznak benne, mégis dobozhangú a hifi
26
/
41
Az anyósülés magassága is állítható
27
/
41
A lábtér határeset, de afejtér 190 cm-rel már szúk
28
/
41
Magazintartó háló
29
/
41
Se szellőzés, se USB aljzat nem jár a hátsó sornak
30
/
41
Óriási csomagtartó alacsony padlóval
31
/
41
Óriási csomagtartó magas padlóval
32
/
41
Óriási csomagtartó lehajtott második üléssorral
33
/
41
A csomagtérálcázó együtt mozog az ajtóval
34
/
41
Rendes világítás és szatyorkampó
35
/
41
Kis szerencsével nem csípi be a háttámla az övet
36
/
41
80 literes, óriási csempészrekesz
37
/
41
Van dugója is a plusz dobozkának
38
/
41
12 voltos csatlakozó a csomagtartóban
39
/
41
Lehet motoros csomagtérnyitóval is rendelni
40
/
41
Sötétben szépen bevilágítja az utasteret a kabinlámpa
41
/
41
Háromhengeres, egyliteres benzinmotor