B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Érintőgombok és nagyobb hatótáv az új Ioniqban
1
/
28
A facelift leglátványosabb eleme az aktív szellőzőkkel felszerelt új hűtőmaszk
1
/
28
A facelift leglátványosabb eleme az aktív szellőzőkkel felszerelt új hűtőmaszk
2
/
28
Méretek: 4470x1820x1450 mm
3
/
28
Tengelytáv: 2700 mm
4
/
28
Meglepően könnyű az elektromos Ioniq, mindössze 1527 kilót nyom
5
/
28
Érdekes, futurisztikus, ha nem is szép, de nem kellemetlen a forma
6
/
28
Van jelentősége az Electric feliratnak, hisz a kocsi létezik hibrid és plug-in hibrid változatban is
7
/
28
205/55 R 16 az alap kerékméret
8
/
28
Az Ioniq az Európában elterjedt CCS-csatlakozós gyorstöltést kapta
9
/
28
A kis szellőzők nagy melegben vagy nagy terhelésnél nyílnak
10
/
28
A motortérben pöffeszkedő klasszikus ólom-sav akku csak a 12 voltos fogyasztókat táplálja: világítás, kürt, rádió...
11
/
28
Kimondottan hondás a műszerfal hangulata
12
/
28
Az anyagminőség nem prémium, de minden tartósnak, masszívnak tűnik
13
/
28
Kicsit keskeny a beltér, de a térdeknek van hely bőven
14
/
28
Az új középkonzol: alig maradt fizikai gomb, érintésérzékeny kapcsolók vették át a helyüket
15
/
28
A koreai autók menürendszere kiemelkedően rendezett, logikus, átlátható
16
/
28
A tolatókamera képminősége jó, erős fényű. kontrasztos
17
/
28
Egy kicsit primitív a sima, négyszögletes panel az íves oldalú keretben, de a funkcionalitással nincs baj
18
/
28
Az ajtózseb lehetne nagyobb, de a kapcsolók jó helyen vannak, könnyen elérhetők
19
/
28
A gombos irányváltás kicsit lassú, ügyelni kell, hogy tényleg D-ben vagy R-ben legyen a kocsi, amikor rányomunk a gázpedálra
20
/
28
Izgalmas kis dizájnfröccsök dobják fel a tucatautós belteret
21
/
28
A kormány mögötti fülekkel a visszatöltés, a motorfék erejét állíthatjuk
22
/
28
A kilátás hátra szörnyű az osztott, nem törölhető ablakon át
23
/
28
Hátul elégséges a tér, de külméretéhez képest kicsit keskeny a kabin
24
/
28
Van szellőző, támlazseb, könyöklő is hátul
25
/
28
Szép kis tatyókban laknak a kábelek, rendezett a csomagtér
26
/
28
Csomagtartó: 357-1417 liter
27
/
28
Állami támogatással tízmillió alatt meg lehet venni az alapkivitelű Ioniqot
28
/
28
Az alaktényező igen jó, cW=0,24