B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Nagyarcú, de jól áll neki – BMW X1
1
/
19
Talán egyik másik X-nek sem áll olyan jól a nagyobb vese, mint az X1-nek
1
/
19
Talán egyik másik X-nek sem áll olyan jól a nagyobb vese, mint az X1-nek
2
/
19
A keresztmotor és a rövid túllógások biztosítják a tágas utasteret
3
/
19
7,8 másodperc alatt gyorsul százra, 219 km/óra a végsebesség
4
/
19
7,7 l/100 km-es fogyasztást mértünk a nagyobb részt városi használat során
5
/
19
Hátulról is sportosabb lett: vastagabb kipufogókat hozott a facelift
6
/
19
Új a Storm Bay szín: 400 ezer az ára
7
/
19
Jó az összeszerelési minőség, de az utastér nem kelti modern autó benyomását
8
/
19
A nyolcfokozatú automata váltó ügyesen teszi a dolgát, kézi nem is kérhető ehhez a motorhoz
9
/
19
Igényes, erezett fabetét az ajtón
10
/
19
11
/
19
Alaphelyzetben halogén jár, feláras a LED fényszóró
12
/
19
Klasszikus alapáras, analóg műszerfal, a feláras, digitális nehezen leolvasható
13
/
19
8,8 colos a kisebbik navi képernyő
14
/
19
Az automata klíma is feláras, alapáron manuális jár
15
/
19
Az ülőlap rövid, a párnázás pedig keményebb az átlagosnál
16
/
19
Elfogadható a lábtér a hátsó sorban, bár az ülőlap itt is rövid - akárcsak elöl
17
/
19
A start-stop rendszert az indítógomb mellett kell kikapcsolni. Érdemes
18
/
19
190 lóerő és 400 Nm. Az X1-est kellemesen viszi a kétliteres dízel, de nem túl sportos darab
19
/
19
505 literrel bőséges a csomagtér helykínálata