B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Így megy a még sosem látott hibrid
1
/
9
Hátulról is alig különböztethető meg a hibrid hajtású modell a többi Cliótól. Leginkább a jobb hátsó lámpa alatti felirat segít az eligazodásban
1
/
9
Hátulról is alig különböztethető meg a hibrid hajtású modell a többi Cliótól. Leginkább a jobb hátsó lámpa alatti felirat segít az eligazodásban
2
/
9
Ekkora a hibrid működésre utaló felirat, pedig a Renault büszke lehet az általa kifejlesztett technikára
3
/
9
Azért ez már árulkodó. Mármint a jobb oldalon látható elektromos teljesítményvezérlő egység. A bal oldalon, a benzinmotor a szokott helyén található
4
/
9
Kis E-Tech felirat és a választókar B állása jelzi, hogy hibrid Clióval van dolgunk. B-be húzva a kart lassításkor nő az elektromos motorfékhatás és az áram visszatáplálás a hibrid rendszer akkumulátorába
5
/
9
EV gomb a többi Clio Start-stop gombja helyén. Ha megnyomjuk, csak elektromosan megy az E-Tech, de az akku 1,2 kWórás kapacitása miatt csak pár kilométert tud így megtenni
6
/
9
Digitális műszeregység akkumulátortöltöttségi szint és energiamérleg kijelzéssel
7
/
9
A hibrid Clióhoz alapáron jár a nagyobb méretű érintőképernyő
8
/
9
Nagy érdem, hogy a csomagtartó mérete nem változott, csak a pótkerékről kell lemondanunk a hibridben
9
/
9
Ha kell nagyon takarékos, ám ha a benzin- és az elektromos motor egyesíti erejét, akkor sportossá válik a hibrid Clio