November óta itthon is rendelhető, március közepén érkeznek meg az első példányok. Nem tudni, miért várt vele eddig a BMW, a Mercedes CLA lassan egy évtizede sikersztori, kombi is van belőle, AMG is, immár a második generációnál jár
A 220d két darab kerek, krómozott és 90 mm-es átmérőjű kipufogóvégeket kapott, az M235i négy darab négyzet alakút
Nem látom benne a Lindbergh-szemüveges, harmincas, nyugat-európai építészt. Musk-gyűlölő, jómódú, texasi huszonéveseket inkább
Innen még talán szép is
A fara viszont nagyon megosztó
Mindig stílusosak a keret nélküli ajtók
Ez az M-változata a 220d-nek
Dupla cső a gázolajoson
Belül tökéletes a kaszniból hiányzó harmónia, minden részlet a helyén. Már-már túlzóan informatív, 9,2” méretű színes Head-Up display is rendelhető
Tisztességes anyagok
A navi olykor butáskodott
Balra egy nagy ötlet: az indukciós töltő tulajdonképpen egy gumizseb, amelyben egyrészt nem csúszkál a telefon, másrészt felén van fordítva, hogy rálássunk a kijelzőre
Már ezek az ülések is jól tartanak, a 235-ösébe pedig beleragadunk
A 2-es Coupé hátsó üléssorához képest 33 mm-rel nagyobb a térd helye (2690 mm a tengelytáv), az ülőlap 12 mm-rel van feljebb
Kissé szűkös
Ahogy a csomagtartó nyílása is
A dízel motortere
Csodásan kanyarodik az elsőkerekes dízel is