B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
A rendőrök sem tudták megbüntetni ezt a gyorshajtót
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Könnyű élet három hengerrel
1
/
24
Csak háromhengeres motorokkal választható az Astra, maximum 145 lóerővel
1
/
24
Csak háromhengeres motorokkal választható az Astra, maximum 145 lóerővel
2
/
24
Az extra sportfutóművel érkezik a korábban széria Watt rudazat a hátsó tengelyre
3
/
24
Stabil az Astra, de nem túl dinamikus 145 lóerővel sem
4
/
24
Külsőre nem sokat változott, de takarékosabb és modernebb a korábbinál
5
/
24
7 millió forinttól indul a 145 lóerős alapára
6
/
24
Meredeknek tűnik a tető, valójában nem az
7
/
24
Javított légellenállással, 0,26 az új Astra alaktényezője
8
/
24
A króm helyet fekete díszléc is kérhető a hűtőrácsra
9
/
24
Alapelyzetben 16 colos a kerék, a képen a legnagyobb, 18 colos látható
10
/
24
Nem csak kényelmes, okos is az ülés
11
/
24
370 literes a csomagtér
12
/
24
Jól elférni a hátsó sorban is egy 190 centi magas vezető mögött
13
/
24
Jó minőségérzet fogad az utastérben
14
/
24
Az AGR ülések nagyon kényelmesek
15
/
24
A hatfokozatú kézi váltó pontosan kapcsolható
16
/
24
A kormány elég közvetlen, visszajelzésből is eleget nyújt
17
/
24
Kisebb gomberdő a klímavezérlés körül
18
/
24
Az Insigniából érkezett az új médiarendszer
19
/
24
Gyorsan reagál az érintésre, a menürendszer viszonylag gyorsan kiismerehető
20
/
24
Digitálisra váltott a műszerfal
21
/
24
A sávtartó külön gombot kapott a váltó előtt
22
/
24
Az 1,2 literes turbómotor háromhengeres, és három különböző teljesítményszinttel kapható
23
/
24
A mobil nehezen fér bele a pohártartóba
24
/
24
Cápali itt is