B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Figyelmeztetést adtak ki, kerüld el a Balatont a hétvégén!
Kováts Olivér
Észre sem veszi, úgy tarol az önvezető jármű
Kováts Olivér
Ezek a számok mutatják, hogyan alakul át az autózás
Horváth Zsolt
Olyan vezetői engedélyt szerezhetsz itthon, amilyet még soha
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Erős, divatos, de takarékos autóra vágysz? Akkor most figyelj!
1
/
44
Külsőre nem változott sokat a 2019 végén felfrissült Toyota C-HR
1
/
44
Külsőre nem változott sokat a 2019 végén felfrissült Toyota C-HR
2
/
44
Fekete és szürke tetővel is rendelhető
3
/
44
Fekete műanyagbetétek futnak végig az autó hasa alatt és a kerékjáratokban
4
/
44
Új a diffúrzor-szerű műanyag a fenekén
5
/
44
Új dizájnt kaptak a hátsó lámpák is
6
/
44
Feljebb költöztették a ködlámpát
7
/
44
18 colos kerekeken is komfortos a C-HR rugózása
8
/
44
Hybrid embléma az A-oszlop tövében
9
/
44
A holttérfigyelő jelzőfénye a tükörben
10
/
44
Nem igazán praktikus a magasan lévő kilincs, de látványos, az biztos
11
/
44
Tetőlégterelő
12
/
44
LED-ek világítanak a hátsó lámpában
13
/
44
Baloldalon a tanknyílás
14
/
44
Kamukipufogó
15
/
44
Javítottak az anyagok minőségén
16
/
44
Elöl tágas, és már a vezető melletti ülés magassága is állítható
17
/
44
Fura anyag került az ajtóra
18
/
44
Elektromos mozgatású ülés
19
/
44
A kormányfűtés télen aranyat ér
20
/
44
Gyámántminta az ajtókárpiton
21
/
44
Az összes ablak automata
22
/
44
Kevés visszajelzést ad a kormány
23
/
44
Igazi gombok a 8 colos kijelző szélén. Így valóban könnyebb a használata
24
/
44
Ezen a képernyőn lehet követni, mi történik a gépházban
25
/
44
laposar sikerültek a kormány gombjai, nem könnyű őket odanézés nélkül nyomkodni
26
/
44
Tempomat kapcsoló a kormány mögött
27
/
44
Klasszikus műszerek, TFT képernyővel kombinálva
28
/
44
Az egyetlen USB csatlakozó
29
/
44
Klímavezérlő nyomkodós gombokkal
30
/
44
Gyémántminta a tetőn
31
/
44
A sok fényes zongoralakk felület csúnyán koszolódik
32
/
44
Elől tágas a C-HR belseje, amire a világos kárpit is rásegít
33
/
44
C-HR felirat a háttámlán
34
/
44
Hátul a fejtér s a lábtér is szűk, 185 centi felett
35
/
44
Se szellőzés, se USB csatlakozót nem kaptak a hátsó sorban ülők
36
/
44
A hátámla hajtogatás után nem csípi be az övet
37
/
44
Akár egy bunker, olyan hangulatos a hátsó rész
38
/
44
Csak jobbkezeseknek van kapaszkodó
39
/
44
A 2.0 literes hibridben kicsit kisebb a csomagtartó, mint a 1.8-asban
40
/
44
Lehajtva sík felületre lehet pakolni
41
/
44
Apró rekeszek a padló alatt
42
/
44
Ott a 12 voltos akkumulátor
43
/
44
Világítás és szatyorkampó a csomagtartóban
44
/
44
Jelenleg ez a világ leghatékonyabb sorozatgyártású benzinmotorja