B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Brutális SUV állami támogatással: Ford Explorer 2020
1
/
28
Az ST-Line a fényes fekete hűtőrácsról ismerhető meg legkönnyebben
1
/
28
Az ST-Line a fényes fekete hűtőrácsról ismerhető meg legkönnyebben
2
/
28
3
/
28
Bő ötméteres batár, a kötelezű műanyag elemekkel
4
/
28
Akkora, mint egy panelház, mégis könnyed a forma
5
/
28
Talán a hátsó lámpatest lehetne valamivel nagyobb
6
/
28
Könnyebb terepen is elboldogul, de alapvetően nem terepjáró
7
/
28
Némi kompromisszummal akár heten is beleférnek
8
/
28
Kellemes tapintású kárpitok, de az illesztések néhol elég nagyvonalúak
9
/
28
Gigászi, álló tablet trónol középen
10
/
28
13 colos monitor világít a kormány mögül, rajta mindennel, ami csak érdekelhet
11
/
28
Igen, vannak olyan hülyék, akik elfelejtik, hogy ott van mögöttük a gyerekük is
12
/
28
Vállban igen széles az Explorer
13
/
28
Az ST-Line hajszálnyival olcsóbb a Paltinumnál
14
/
28
Az egyik forgókacsoló a váltóé a másikkal a különféle vezetési módokat lehet kiválasztani
15
/
28
Mindenféle tápcsatlakozók
16
/
28
14 hangszóróból szól a muzsika, az erősítő pedig közel 1 kW-os
17
/
28
Ennyiféle műszerfal dizájnt tud megjeleníteni
18
/
28
Szinte derékszögben nyílik a hátsó ajtó
19
/
28
A hátsó sor ülései mellett még ilyen lépcsőnek is van helye
20
/
28
Sínen tologathatóak a szélső ülések
21
/
28
Szellőzés, töltőpontok, világítás, árnyékoló is jut a hátsó sorban utazóknak
22
/
28
Klímavezérlő és töltőpontok az USB-től a 12 voltoson át a 230 voltos hálózatig
23
/
28
Jó a kilátás a harmadik sorból
24
/
28
Szellőzés és fény is jár a leghátsóknak
25
/
28
Az ülőlap közös, de a háttámlák külön külön mozgathatóak leghátul
26
/
28
Nem könnyű hátramászni
27
/
28
Hét ülés mögött is marad hely a cuccoknak
28
/
28
Sík rakodófelületet ad a lehajtott ülések háttámlája