B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
DS7 hibrid: Franciakrémes, rengeteg habbal
1
/
28
Kívülről átlagos SUV formát mutat a DS7 rengeteg krómmal
1
/
28
Kívülről átlagos SUV formát mutat a DS7 rengeteg krómmal
2
/
28
A kompakt SUV kategóriába sorolódik, de felfelé lóg ki a tömegből, utastere tágas
3
/
28
A legnagyobb műsorszám a full-LED fényszóró, ami táncol, de nem tudja aktívan kitakarni a szembejövőket, így nem képviseli a csúcstechnikát, viszont nagyon látványos
4
/
28
Króm mindenhol!
5
/
28
A frontrész sikerült a legmarkánsabbra
6
/
28
A csodás LED-lámpa minden felszereltségnél plusz extra, 580 ezer forintért
7
/
28
8
/
28
Majdnem négymillió forint a hibrid lóerők felára a 180 lóerős alap benzineshez képest
9
/
28
10
/
28
Nem rejtegeti kipufogóit a zöld rendszámos kivitel
11
/
28
Ezekkel az apró részletekkel próbál többet adni a konkurenciánál a DS7, a típusjelzést is megcifrázták
12
/
28
Otthoni konnektorról egy éjszaka alatt feltölthető az akkumulátor, DC villámtöltés nincs, ezt tényleg a külvárosi ingázásra találták ki
13
/
28
Az 1,6 literes turbómotor már nem a fő, legerősebb része a hajtásláncnak, a két villanyos egység felveszi vele a versenyt
14
/
28
Nincs manuális üzemmód a nyolcsebességes váltónál
15
/
28
A minden indításkor zümmögve kiforduló analóg óra megragadja a figyelmet
16
/
28
A műszerfal bátor grafikát kapott, a megszokott analóg órák lemásolása helyett legalább próbáltak valami mást adni a tervezők
17
/
28
Rombuszok, piramisok, gyöngyök, gyémántminta, rengeteg dolog akad a beltérben, amihez az átlagautós nem tud hozzászólni
18
/
28
21 millióért van igényesebb autóbelső is, de ebben az ársávban már kevés gyártó vállal be ennyi egyedi részletet
19
/
28
A motorindító fent középen trónól, az elektromos ablakok kapcsolói középre kerültek
20
/
28
Fém borítja a hangszórót, steppelt bőr a kárpit, mindez a második sorban
21
/
28
A térkínálat a második sorban is kiemelkedő, a padló sík, három ember is elfér
22
/
28
23
/
28
24
/
28
A fedélzeti rendszer ugyanaz, mint a legtöbb nagyobb PSA-típusban, csak jó pár háromszöggel megtoldva.
25
/
28
26
/
28
27
/
28
28
/
28