B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1-es csapatot vehet magának egy ország
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Villanymotorral is Mazda még a Mazda? – Mazda MX-30 teszt
1
/
27
Más, de mégis felismerhetően Mazda az MX-30
1
/
27
Más, de mégis felismerhetően Mazda az MX-30
2
/
27
Egyelőre csak villanymotorral kapható, de várhatóan lesz hozzá hatótáv növelő Wankel-motor is
3
/
27
4,4 méter hosszú a Mazda első elektromos autója
4
/
27
A kompakt crossover kasztnival 2020-ban nem lehet hibázni
5
/
27
Hiába keresel rajta kipufogót, nincs neki olyanja
6
/
27
Csinos a hátsó lámpatest
7
/
27
Csinos a hátsó lámpatest
8
/
27
Minőségi építőelemek, hibátlan kiivtelezés
9
/
27
Kényes, de nagyon hangulatos a világos kárpit
10
/
27
Közös nyíláson szállnak be az első-hátsó utasok
11
/
27
90 fokban nyílik az első ajtó
12
/
27
Elektromos mozgatású, kényelmes deréktámaszos székekből lehet vezetni az MX-30-ast
13
/
27
A középső műszer egy kijelző
14
/
27
Nagyméretű irányválasztó kar a parafa felület felett
15
/
27
A képernyőn és gombokkal is állítható a hőmérséklet
16
/
27
Sávtartó és adaptív tempomat is van az autóban
17
/
27
USB, 12 voltos és 230 voltos csatlakozó
18
/
27
Kidudorodó vészvillogó kapcsoló
19
/
27
A pohártartó fedele felhajtható
20
/
27
Gombokkal mozgatható a vezető ülése a hátsó sorból
21
/
27
Teljes értékű felnőttet már nem préselnék be hátra
22
/
27
Teljes értékű felnőttet már nem préselnék be hátra
23
/
27
Se az ablak, se az ajtó nem nyitható innen
24
/
27
Zsebecske a hátsó ajtóban
25
/
27
Csomagtartó
26
/
27
A padlószintből rabol helyet a hifi
27
/
27
Sík padlóra lehet pakolni, ha lehajtják a hátsó ülések támláját