B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Lehet egy szabadidő-autó környezetbarát? – Citroën C5 Aircross hibrid teszt
1
/
49
Évek óta minden Citroën szinte ugyanígy néz ki szemből
1
/
49
Évek óta minden Citroën szinte ugyanígy néz ki szemből
2
/
49
A SUV-os kiegészítők mind megtalálhatóak az autón
3
/
49
A fekete tetőtől és a műanyag rátétektől karcsúbbnak látszik, mint amilyen valójában
4
/
49
A fekete tetőtől és a műanyag rátétektől karcsúbbnak látszik, mint amilyen valójában
5
/
49
Egyelőre még jár a zöld rendszám a konnektoros hibrideknek
6
/
49
LED-es nappalifény szemöldök
7
/
49
Finom domborítás a motorháztetőn
8
/
49
A kék keret utal a hibridségre
9
/
49
Az Airbump rátét is kapott kék színezést
10
/
49
h-betű, két pöttyel a tetején
11
/
49
Az irányjelző fénycsíkja a visszapillantóban látványos megoldás
12
/
49
Tetősín, jó légellenállással
13
/
49
14
/
49
3D hatású fények a hátsó lámpa burája alatt
15
/
49
Kamu kipufogónyílás. Az igazi alul van és innen nem nagyon látszik
16
/
49
Alapból csupán 3,7 kW-os a fedélzeti töltő
17
/
49
Kamera a rendszám fölött
18
/
49
18 colos felniken gurul a C5 Aircross
19
/
49
Komfortos belső, kényelmes, vastag párnájú ülésekkel
20
/
49
Otthonos hangulat uralkodik az utastérben
21
/
49
Változó az anyagminőség, vannak kelelmes tapintású és rideg műanyagok is
22
/
49
8 colos az érintőképernyő
23
/
49
A villanykézifék alig foglal helyet
24
/
49
Alul felül lapított a kormánykerék
25
/
49
26
/
49
Teljesen digitális a műszerfal
27
/
49
A megszokott PSA gombsor itt is
28
/
49
Vezetőtámogató rendszerekkel is jól felszerelt a C5 Aircross
29
/
49
Nyolcfokozatú automata sakkozik a fokozatok között
30
/
49
A start gombot kicsit tovább kell nyomva tartani, mint kényelmes lenne
31
/
49
Van sport és eco mód is. A sporto nem érdemes erőltetni
32
/
49
Váltófülekkel is játszhat, akinek van hozzá kedve
33
/
49
Simogatós gombok az igaziak fölött
34
/
49
USB és 12 voltos csatlakozó
35
/
49
A hangerő szabályzó megmaradt
36
/
49
Vastagra tömött, jó oldaltartású fotelek
37
/
49
Három felnőtt kacagva elfér a második sorban
38
/
49
Egyesével tologathatóak az ülések előre-hátra
39
/
49
Szellőzés is jutott a második sorban ülőknekj
40
/
49
Az egy árva USB aljzat kevés 2020-ban
41
/
49
Gombnyomásra nyílik, csukódik. De láblendítésre is hallgat a rendszer
42
/
49
12 voltos táp és világítás a csomagtartóban
43
/
49
Alaphelyzetben 460 literes a csomagtartó
44
/
49
Van lakása a kábelnek is
45
/
49
Sík, hatalmas felület a háttámlák ledöntése után
46
/
49
A padló alatt nincs több hely, ott az akksik laknak
47
/
49
Az övet becsípi a háttámla a visszarendeződéskor
48
/
49
1,6-os, 180 lovas benzinmotor trónol a motortérben
49
/
49
Hangszigetelés a motorháztető belsején