B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
A rendőrök sem tudták megbüntetni ezt a gyorshajtót
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Prémiumkombi egy Škoda áráért
1
/
59
4784 mm hosszú és 2875 mm a tengelytávja. A képre kattintva galéria nyílik
1
/
59
4784 mm hosszú és 2875 mm a tengelytávja. A képre kattintva galéria nyílik
2
/
59
Masszív autó, 1989 kg
3
/
59
Napfényben élénkebben csillog a denim kék metál fényezés
4
/
59
Az alsó műanyagpapucson megjelenik a Cross Country felirat
5
/
59
7,5 centivel emelték meg a futóművet, hasmagassága így 203 mm
6
/
59
Ebből a szögből azt is hihetnénk, hogy egy szabadidő-autót látunk
7
/
59
529 literes a csomagtér
8
/
59
1499 mm magas
9
/
59
10
/
59
Több mint 19 millió forintba kerül
11
/
59
19 colos felnik
12
/
59
13
/
59
LED fényszórók aktív kanyarkövetéssel
14
/
59
15
/
59
Nem túl éles, de határozott élek
16
/
59
A hátsó lámpa szögletes végébe fut a hátsó ajtón elinduló él
17
/
59
Fekete műanyagpapucs öleli körbe az egész autót
18
/
59
Nem túl éles, de határozott élek
19
/
59
Kényelmes bőrkárpitozású, fűthető ülések
20
/
59
21
/
59
Letisztult kormány, az autó méreteihez képest megfelelő méretű
22
/
59
Letisztult kormány, az autó méreteihez képest megfelelő méretű
23
/
59
12 colos digitális műszerfal
24
/
59
Jól látható a vetített kijelző
25
/
59
Ez a képernyő vár indulás után
26
/
59
Az üzemmódválasztó menü
27
/
59
A beállítások oldala, de nincs itt minden
28
/
59
29
/
59
360 fokos kamerakép, segít a parkolásban
30
/
59
Alig maradt néhány gomb a 9 colos kijelző alatt
31
/
59
Viszonylag hátra került a módválasztó gomb, pedig azt használjuk többször
32
/
59
Elegáns a fa rolós megoldás, prémium érzés
33
/
59
Alatta egy 12 V-os csatlakozó, egy induktív mobiltöltő és két pohártartó
34
/
59
A képről nehezen kivehető, de ott a küszöbön a Volvo-felirat. Mellette az elektromosan állítható ülés kapcsolói
35
/
59
36
/
59
Lámpagombok, előtte az üvegtető és az árnyékoló kapcsolója
37
/
59
A hátul ülőkig elnyúlik az üvegtető
38
/
59
Bőséges lábtér az első ülések mögött
39
/
59
A hátsó sor két széle kényelmes, középen nem
40
/
59
Klímakonzol a hátul ülőknek
41
/
59
2 USB-B csatlakozó a két első ülés közti rekeszben
42
/
59
A motorhangok szerelmeseit nem kárpótolhatja, de zenei élményben a 600 W-os, 14 hangszórós Harman Kardon hifi sokat nyújt, aprólékos részletességgel személyre szabható a hangzása
43
/
59
Svéd játékosság
44
/
59
Szép varrások mindenhol
45
/
59
Végállásból nehezebb visszahúzni a rolót
46
/
59
Van még hely a kesztyűtartóban is
47
/
59
Némi fa töri meg a sötét műanyagok monotonitását
48
/
59
A B-oszlopok fölé is kerültek lámpák
49
/
59
A memória az üléspozíción felül a visszapillantó tükrök helyzetét is menti
50
/
59
Az ajtózsebben is van még hely
51
/
59
Elektromos mozgatású csomagtérajtó
52
/
59
529 literes a csomagtér
53
/
59
Helytakarékos pótkerék
54
/
59
Egy 12 V-os csatlakozó is jutott a csomagtérbe
55
/
59
Akár mindhárom ülés lenyitható
56
/
59
Szatyorfogasok, hálós rekesz és egy sín, melybe a kalaptartó kerül
57
/
59
Így is lehet osztani a csomagtartót
58
/
59
Hosszú, de a kombi méreteihez képest arányos gépháztető
59
/
59
Nem sokat látni a 197 lóerős turbódízelből