B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Visszatért Magyarországra a farmotoros Škoda
1
/
71
Közeli rokona a VW ID.3 és az ID.4. 4649x1879x1616 mm az Enyaq három fő mérete
1
/
71
Közeli rokona a VW ID.3 és az ID.4. 4649x1879x1616 mm az Enyaq három fő mérete
2
/
71
Egységesen 160 km/óra az egymotoros, 180 km/óra a kétmotoros, 4x4-es modellek végsebessége. A gyorsulás 0-100 km/óra között 11,3-6,2 mp
3
/
71
Minden modellhez 50 kW-os az egyenáramú villámtöltő, felárért gyorsabb, 100 vagy 125 kW-os lehet
4
/
71
5
/
71
21-es kerekekkel is jól rugózott a Škoda Enyaq iV. Útfekvése bombabiztos, igényes a kétméretű gumiszett
6
/
71
Ha már az elektromos hajtás hendikepjével indul, a Škoda nagyon praktikus, a kombik és a terepjárók közé belőtt karosszériával vette körül a VW ID.3-mal közös technikát
7
/
71
Sokkal drágább a Kodiaqnál. A becslésünk szerint 250-270 km után lemerülő alapverzió listaára 14,4 millió Ft, amiből 600 000 Ft a kedvezmény
8
/
71
9
/
71
0,264 az új elektromos Škoda alaktényezője. A hűtőmaszk zárt, alul jut be a hűtőlevegő
10
/
71
11
/
71
12
/
71
13
/
71
14
/
71
Hátul is van kulcsérzékelő az ajtókban
15
/
71
Nagy akku, egy motor, hátsókerék-hajtás: ez a konfiguráció adja a legjobb hatótávolságot
16
/
71
Alapáron csak 50 kW-os a villámtöltés, a gyorsabb feláras
17
/
71
18
/
71
19
/
71
Szeb lenne egy műszerfali indítógomb, mint a kormányoszlop oldalába szerelt
20
/
71
Kevés variálást nyújt a digitális műszeregység megjelenítése
21
/
71
Méáretek
22
/
71
Egy vagy két motorja lehet 149-300 LE között
23
/
71
Akkuméretek és töltők
24
/
71
25
/
71
26
/
71
27
/
71
28
/
71
29
/
71
30
/
71
31
/
71
32
/
71
33
/
71
34
/
71
35
/
71
36
/
71
37
/
71
38
/
71
39
/
71
40
/
71
41
/
71
42
/
71
43
/
71
585-1710 literes a csomagtér, ami valamivel meghaladja a Volkswagen ID.4, a legközelebbi konkurens 543-1575 literjét
44
/
71
45
/
71
46
/
71
47
/
71
Tartás nélküli nejlonzsák helyett egy kellően merev falú táskát kapunk, amiben sokkal könnyebb tárolni a Type 2-es váltóáramú kábelt
48
/
71
49
/
71
Nem várható három üléssoros belőle. Hátul nagyon bő a térkínálat. Van ülésfűtés és klímapanel, de csak USB-C-s töltők vannak, ahogy elöl is
50
/
71
51
/
71
Amihez kell, ahhoz nagyrészt megvan a valódi kapcsoló és gomb, a minőségérzet kedvező. Az óracsoport képátlója 5,3", a középső képernyőé 13 hüvelyk
52
/
71
53
/
71
54
/
71
55
/
71
56
/
71
57
/
71
58
/
71
Rácz Tamás kolégánk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkAkkumulátort cserélni csak a toronymerevítő kicsavarozása után lehet
59
/
71
60
/
71
61
/
71
62
/
71
63
/
71
64
/
71
65
/
71
66
/
71
67
/
71
68
/
71
69
/
71
A hátsó diffúzorból hajtható ki a vonóhorog, 1,2 tonna a vontatható tömeg fékezett utánfutóval
70
/
71
71
/
71