B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Tényleg szenvedni kéne a szépségért?
1
/
51
Kombiként az Arteon 4866 milliméter hosszú, 1871 széles, 1462 mm magas és 2835 mm tengelytávja
1
/
51
Kombiként az Arteon 4866 milliméter hosszú, 1871 széles, 1462 mm magas és 2835 mm tengelytávja
2
/
51
1660 kilós vezető és csomag nélkül, 9,5 mp alatt gyorsul 100-ra és 216 km/óra a végsebessége
3
/
51
Kényelmesen elég hozzá a 150 lóerős TDI. A 200 lóerősből van 4x4-es is
4
/
51
Kicsit hosszú az első túlnyúlása
5
/
51
14 987 650 Ft a tesztelt R-Line 2,0 TDI alapára DSG-automatával. A tesztautó listaára 15 665 220 Ft volt újonnan, a kedvezmény 1,2 millió Ft
6
/
51
Tavaly volt modellfrissítése, a fő változás az első fényszórókat majdnem összekötő fénycsík és a lökhárító alsó részének újrarajzolása
7
/
51
Tavaly volt modellfrissítése, a fő változás az első fényszórókat majdnem összekötő fénycsík és a lökhárító alsó részének újrarajzolása
8
/
51
Hoszabb lett: az alsó fénycsík folytatódik az embléma felé
9
/
51
Külön és csomagban is megvehető a mátrix LED-fényszóró
10
/
51
Három év után frissült az Arteon
11
/
51
Bár a Multivan sokkal drágább, a Touareg mellett ez a VW egyik csúcsmodellje
12
/
51
Audi TT-s a kerékívekig kihúzott motorházfedél
13
/
51
Dísz csupán, nem enged ki forró levegőt a motortérből
14
/
51
Ez a 18-as Sebring felni jár alapáron
15
/
51
Szépek a keret nélküli ablakok
16
/
51
Hátul is van kulcsérzékelő az ajtókban
17
/
51
Ötajtós a másik Arteon is
18
/
51
565 literes, két literrel nagyobb csak a kombi csomagtartója az ötajtós Arteonénál
19
/
51
Izmosra rajzolták a hátsó sárvédőkíveket
20
/
51
Kamu kipufogóvégből négy is van, az igazi beljebb bujkál
21
/
51
Tiszta, kellően erős és nagy hatótávot ad a 150 lóerős dízelmotor
22
/
51
Hátul található a turbófeltöltő. Nincs hely a kínálatból törölt, 240 lóerős biturbó dízel második feltöltőjének, mert a kipufogógázba két ponton befecskendezett ammóniaoldattal két SCR-katalizátor alakítja át a mérgező nitrogén-oxidokat ártalmatlan, a földi légkör 78,1 százalékát alkotó nitrogénné és vízgőzzé
23
/
51
Ez a sportosabbik kivitel, alumínium díszítőelemekkel a műszerfalon
24
/
51
Nem sokban tér el a Passattól, de nem teljesen azonos a műszerfaluk
25
/
51
8,0 hüvelyk a Discover Media érintőképernyőjének képátlója. Öröm, hogy ezen a fejegységen megmaradt a tekerős hangerőállítás, mert a ormányon lévő felület nagyon béna
26
/
51
Olcsó hatást kelt a műanyag varrásimitáció
27
/
51
Vonzó extra a panorámatető, az első része kifelé nyitható
28
/
51
Nagyon kényelmes az ErgoComfort vezetőülés, ami feláras tétel
29
/
51
Nemsok fantázia van a belső térben
30
/
51
Egyenkapcsolók a VW-konszernből
31
/
51
Elegance vagy sportosabb R-Line van az Arteon SB-ből
32
/
51
Sokféleképp állítható a deréktámasz. Jó üléshelyzet fogad az Arteonban
33
/
51
Jó lenne legalább egy nem C-s USB-töltő
34
/
51
Ezért a pénzért sok a vakkapcsoló a tesztautóban. 425 450 forintért adaptív, elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás rendelhető, ami méltányos a kvalitásaihoz képest
35
/
51
Különálló gombok helyett egy nagy, fényes, csúszós felületen kellene vezetés közben eligazodni
36
/
51
A nyomi érintőfelületekkel nehéz elsőre elérni a kívánt menüpontot és funkciót
37
/
51
Az R-Line egy kivitel. Az Arteon R a sportverzió, 320 lóerővel, 4,9 mp-es 0-100-as gyorsulással
38
/
51
Kár volt csúszkákra cserélni az eddigi klímavezérlést
39
/
51
10,25”, tehát 26 cm a digitális óracsoport képátlója. Könnyű váltani a nézetek között
40
/
51
10,25”, tehát 26 cm a digitális óracsoport képátlója. Könnyű váltani a nézetek között
41
/
51
10,25”, tehát 26 cm a digitális óracsoport képátlója. Könnyű váltani a nézetek között
42
/
51
10,25”, tehát 26 cm a digitális óracsoport képátlója. Könnyű váltani a nézetek között
43
/
51
Csak 2 mm-rel magasabb az ötajtósnál a kombi, de a hátrábbról lejtő tető miatt kényelmesebb a fejtere. A lábhely óriási
44
/
51
45
/
51
Nagyon megéri a komfortcsomag 480 000 Ft-ért hátsó klímaszabályozással, hátsó ülésfűtéssel és mátrix-LED fényszóróval
46
/
51
Jó dolog extraként a fedélzeti a konnektor, még jobb volna, ha befogadna földelt csatlakozót
47
/
51
Külön és csomagokban is rendelhető a hátsó oldallégzsák
48
/
51
Szép a kormány bőrborítása és a fogása is jó
49
/
51
Van még egy kesztyűtartó
50
/
51
Elektromos mozgatással sem nyílik vészesen lassan a fedél. 565-1632 literes a csomagtér
51
/
51
A gyári terminológiában az ötajtós a fastback az új modell pedig a shoooting brake