B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Kovács Miklós
Száz éve is ilyen módszerekkel verték át az autóvásárlókat
Erdős Norbert
Kiadták a riasztást, de itt van 10 bombabiztos tipp jégeső ellen
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ezt tudja itthon a legolcsóbb villanyautó
1
/
58
Látok benne némi R5-öt. Hossza 3734 mm, szélessége 1579, magassága 1516 mm, 2423 milliméter a tengelytáv
1
/
58
Látok benne némi R5-öt. Hossza 3734 mm, szélessége 1579, magassága 1516 mm, 2423 milliméter a tengelytáv
2
/
58
3
/
58
4
/
58
Piaci források szerint napokon belül bejelentheti a kormány az új villanyautók ártámogatását közpénzből. Akár így lesz, akár nem, a Spring 6,5, illetve 6,9 milliós listaárával a legolcsóbb teljes értékű villanyautó hazánkban
5
/
58
6
/
58
7
/
58
8
/
58
9
/
58
10
/
58
11
/
58
12
/
58
13
/
58
14
/
58
15
/
58
16
/
58
17
/
58
Lítiumion-akkumulátora nettó 27,4 kilowattóra kapacitású, feszültsége 265 volt. Súlya 188 kg, így a Spring nem nyom egy tonnát sem
18
/
58
19
/
58
20
/
58
180 000 Ft felárért, CCS-csatlakozójával a Dacia Spring villámtölthető egyenáramról 30 kW-ig. Gyorsabb töltést nem enged temperálatlan akkucsomag
21
/
58
22
/
58
23
/
58
24
/
58
25
/
58
Szemből nézve, a fotón jobbra látjátok a fedélzeti töltőt, tőle balra a váltóáram-egyenáram átalakító, az inverter van. Mindkettő folyadékhűtésű, ahogy az állandó mágnesű, szinkron villanymotor is
26
/
58
27
/
58
28
/
58
29
/
58
30
/
58
31
/
58
Szeptemberben jönnek meg a magyar piacra gyártott autók. Az olcsóbb Comfortban is van manuális légkondicionáló, hat légzsák és radaros ráfutásgátlás automatikus vészfékrendszerrel, de a Comfort Plusban sincs osztott hátsó üléstámla
32
/
58
33
/
58
125 km/órás végsebessége és 19,1 mp-es 0-100-as gyorsulása rosszat sejtet, de 125 Nm-rel és 44 lóerővel is megadja a villanyautók "de jól megindul" érzését
34
/
58
35
/
58
Egy Dacia Spring szervizbe vitelét bárkire rábízhatod, mert az éves szervizeken csak a pollenszűrőt kötelező minden alkalommal cserélni. De a legolcsóbb itthoni villanyautóban más is érdekes.
36
/
58
Dacia Spring falu mező dűlőút
Stabilan 200 km feletti hatótávot nyújt és állami támogatás nélkül is hétmillió Ft alatt elvihető a Dacia Spring. Itthon vezettük a hazai piac legolcsóbb villanyautóját
37
/
58
38
/
58
39
/
58
Könyökmagasságban keskeny az utastér, a minőségérzet megfelelő. Minden műanyag kemény, erezetük sokat javít a látványon
40
/
58
41
/
58
Tesztautónk autómegosztásra tervezett modell, kivitele nem fedi a hazai ügyfélautókat, de ez volt először elérhető kipróbálásra
42
/
58
43
/
58
44
/
58
45
/
58
46
/
58
47
/
58
48
/
58
49
/
58
Nem lehet állítani az áram-visszatermelést és nincs egypedálos vezetés. Cserébe felengedett fékkel kúszni kezd, ami kényelmes dugóban
50
/
58
51
/
58
52
/
58
53
/
58
54
/
58
55
/
58
56
/
58
57
/
58
58
/
58