B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Kovács Miklós
Száz éve is ilyen módszerekkel verték át az autóvásárlókat
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Cukorfalat újratöltve – Fiat 500e
1
/
42
Még mindig tökéletes városi autó az 500, elektromosan még inkább
1
/
42
Még mindig tökéletes városi autó az 500, elektromosan még inkább
2
/
42
Minden irányban nagyobb elődjénél, de nem óriási a változás
3
/
42
A gyöngyház fényezés felára 400 000 forint, nagyon jól áll neki
4
/
42
Szinte ugyanolyan, mint volt, csak simább a dizájn, pedig teljesen új autó
5
/
42
Harmonikaszerűen csukódik össze a tető, Fiat feliratok díszítik a szövetet
6
/
42
Elöl már nincs Fiat embléma, csak az 500
7
/
42
Hátul még az e betűt is belecsempészték, visszatért a teli hátsó lámpa
8
/
42
3,6 méter hosszú, nincs az a parkolóhely, ahová ne férne be
9
/
42
Teljesen hangtalanul tud díszelegni bárhol, hihetetlenül jól áll neki
10
/
42
Csinosak a részletei és ügyesen használták a retró vonásokat megint
11
/
42
És mindkettőbe ugyanakkora emberek ülnek... Ma már mást jelent az 500, mint 1957-ben
12
/
42
Megmaradt a dupla lámpás dizájn, az új viszont kevésbé cuki tekintetet kapott
13
/
42
Az a fonott puttony... Ilyen az újra már nem kerül, a kilógó irányjelző viszont aranyos
14
/
42
17 colos kerekeivel kicsit rázós a közlekedés, kormányzása kimondottan városra hangolt
15
/
42
Az új már nem pöfög és a csomagtartóját is hátul hordja
16
/
42
Az otthoni töltéshez képest drága volt eddig közterületen tölteni, mostantól ez változik
17
/
42
Mindkét kábel jár hozzá, 230-as hálózatiról is tölthető
18
/
42
Képes kiírni 295 kilométert is, 260 tűnik reálisnak, ha nagyon kihozzuk belőle a maximumot
19
/
42
Szintetikus nyünnyögése azért van, de a természet hangjaiba így sem rondít bele, tökéletes a kabrió élmény
20
/
42
A La Prima a csúcsfelszereltség, minden benne van a vezetéstámogatóktól a multimédián át a bőrkormányig
21
/
42
Szépen hímzett az ülés, sok a Fiat felirat, de jól áll neki
22
/
42
Modern és retró a formavilág, kellett már egy ilyen új 500-as
23
/
42
Jó fogású és minőségérzetű az új kormány, alapesetben sajnos műanyag, a bőrért magasabb szintet kell választani
24
/
42
Mindenképp digitális, kellőképpen informatív és változtatható a kijelző nagy része
25
/
42
Menetmód, kézifék és hangerő egymás mellett, utóbbinak lenne jobb helye is
26
/
42
Műanyag, ami szövetnek tűnik, a minősége is kérdőjeles, nézni jobb, mint hozzáérni
27
/
42
Hátul kevés a hely továbbra is, ha nagyon kell, azért be tud ülni egy felnőtt is
28
/
42
Sokkal jobb a vezetési pozíció, állítható a kormány mélységben is
29
/
42
A 10,25 colos multimédia a legnagyobb, ami elérhető, a szoftver könnyen kezelhető és logikus a felület
30
/
42
Ilyen apró meglepetésből van még pár az utastérben
31
/
42
Gombbal nyílik az ajtó, elektromos a zár, lejjebb azért van hagyományos pánik kilincs is
32
/
42
Kényelmesek, normális tartásúak az ülések, hely van bőven két főnek, egészen kényelmesen
33
/
42
Polc a középkonzolon, okos megoldás
34
/
42
Ez a váltó, mármint irányváltó kapcsolósor, fura, de szokható
35
/
42
Nyitott tetővel a fejtérre sem lehet panasz, a szélkomfort vállalható
36
/
42
185 liter mínusz, amit a kábelek zsákja még elfoglal. Jelzésértékű, de ott a hátsó ülés is
37
/
42
118 lóerő és 220 Nm nyomaték nem tépi fel az aszfaltot, de szalad a kisautó 150-ig tempósan
38
/
42
Sherpa módban 80 km/h a plafon, ilyenkor ír ki 295 kilométert, ami hamar lejjebb esik
39
/
42
Ha kitapossuk a kis lelkét, akkor is tud 200-at röhögve, 230-240-et kényelmesen, és a 260 is kihozható belőle, ha odafigyelünk
40
/
42
Egyszer váltott csak vissza olaszra, egyébként könnyen kezelhető és stabilnak tűnik a UConnect 7 nevű új szoftver
41
/
42
Zárt tetővel teljesen hagyományos a zajkomfort
42
/
42
Két állásban nyitható akár távirányítóról is, elég gyors a nyitás, és nem kell nyomva tartani a gombot