B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Fehér Patrik
F1: Fájdalmasan rossz lesz Hamilton éve
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Kováts Olivér
F1: Ha nincs a büntetés, nyert volna Verstappen?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Modernebb és hibridebb – Ültünk az új Lexus NX-ben!
1
/
44
Ott voltunk a vadonatúj Lexus NX premierjén
1
/
44
Ott voltunk a vadonatúj Lexus NX premierjén
2
/
44
Külsőleg is szívesen használták a bronzos színt a részleteknél, jól áll az NX-nek
3
/
44
Felismerhető, de teljesen friss formatervvel érkezett a második generációs Lexus NX
4
/
44
Nagyobb légbeömlőket, sok zomngoralakk kiegészítőt kap az F-Sport kivitel
5
/
44
Letisztultabb, egységesebb, de tökéletesen felismerhető a forma
6
/
44
Hibrid, plug-in hybrid és hagyományos benzines, valamint turbós is készül, utóbbi kettő hozzán nem jöün
7
/
44
Méretei nem változtak sokat, platformja ugyanaz, de a karosszéria teljesen új
8
/
44
Már csak elektronikus kilincse van kívülről
9
/
44
Praktikusan leosztották a csomagtér padlója alatti rekeszeket
10
/
44
Nyomásra nyílik az ajtó belülről, húzásra a mechanikus vésznyitó használható
11
/
44
Alaposan megújult az utastér, a nagyobb modelleket idézi, de minden eddiginél modernebb
12
/
44
Digitális a műszeregység, menetmódfüggő a grafikája
13
/
44
14 colos óriási kijelzőt építettek középre, ez az új NX legjobb pontja
14
/
44
Klímakonzol mindig van rajta, a hőfokállítás fizikai tekerős
15
/
44
Az eddiginél is nagyobb az orsó alakú hűtőmaszk
16
/
44
17
/
44
Nem engedi addig kinyitni az ajtókat, amíg a holttérben érkező járművet észlel
18
/
44
Közös, csinosabb bura alá költözött a ledes fényszóró minden egysége
19
/
44
Csinos joystick a váltókapcsoló, eltűnt a régi érintőpad és a tükör is
20
/
44
Pihentető formák, kimondottan jó anyagok
21
/
44
Tágas, kényelmes az utastér, a bőrülések tapintásra nagyon minőségiek
22
/
44
23
/
44
Fej- és lábtér is bőven van, itt a sofőr ülése irreálisan van hátra tolva
24
/
44
Gyorsan futó navigációs és fedélzeti rendszer került az új kijelzőre végre
25
/
44
Vezetséstámogató rendszerek hada várja, hogy vigyázhasson ránk
26
/
44
Változtatható a menetmód
27
/
44
242 lóerős hagyományos hibrid rendszer, ha van mögötte egy +jel, az lesz a plug-in hybrid
28
/
44
Messziről nagyon hasonlóan néz ki, de részleteiben alaposan változott
29
/
44
Az F Sport kivitel 306 lóerős konnektoros kivitelével hitelesen sportos, az eddigi leggyorsabb NX
30
/
44
31
/
44
32
/
44
33
/
44
34
/
44
Hagyományosan a Mark Levinson gyártja a hifit, egyelőre nem volt meggyőző
35
/
44
Intuitív és nagyon könnyen használható az új infotainment rendszer, gyors és szép is a felület
36
/
44
37
/
44
Jó fogású az új kormánym, a panelek érintősek, még a head-up displayen is mutatja, mit csinálunk épp és min van az ujjunk
38
/
44
Sok a zongoralakk és vannak indokolatlan felületek, de összsségében ez egy harmonikus uastér
39
/
44
Már nincs hátul embléma, csak a divatos kiírás
40
/
44
Ledes minden fényszórója
41
/
44
42
/
44
Igényes többlengőkaros futóművet kap a hátsó tengelyre is
43
/
44
44
/
44
2,5 literes szívómotor 242 lóerős összteljesítménnyel, ugyanez konnektoros tölthetőséggel 306 lóerő, mint a RAV4