B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
A világ legszemetesebb régiójában fejleszt a Hyundai
Baka Gábor
F1: Ezért egyre rosszabb Verstappen autója
Aranyi Péter
Sokan mosolyognak e nyerges vontató láttán
Kováts Olivér
Szétvertek egy Teslát a Musk-ellenes tüntetők
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Tényleg tökéletes? – Mercedes-Benz S 500 4Matic
1
/
40
Korábban V8-ast, ma már "csak" 3,0 literes sorhatos benzinest takar az 500-as jelölés
1
/
40
Korábban V8-ast, ma már "csak" 3,0 literes sorhatos benzinest takar az 500-as jelölés
2
/
40
A három kis ledes egység jelzi messziről, hogy ez egy S-osztály
3
/
40
Klasszikus formájú a hűtőrács, erős jegy ez régóta a Mercedesnél
4
/
40
A Digital Light 1,6 millió tükörből álló modulja lényegében egy-egy vetítőgép a lámpában, a jogi környezet után szoftverfrissítéssel fog okosodni
5
/
40
Hetedik generációjával megint nőtt, 7,7 centivel a tengelytáv, 3,3-mal a hossz és 5,5-tel a szélesség
6
/
40
Ez az izgalmi állapota a kilincsnek, amikor megérkezel az autóhoz, indulás után visszahúzódnak
7
/
40
Bombabiztos összkerékhajtás és a legkisebb motoron kívül mindegyik S-hez jár
8
/
40
11 centivel hosszabb a nyújtott tengelytávú kivitel, a teljes hossz 5,2 méter így
9
/
40
Hátsó kerekei akár 10 fokban is fordulhatnak, lehetetlen manőverezhetőséget adva a modellnek
10
/
40
Optikailag is szélesebbnek tűnik az új S
11
/
40
Fényezése nem fekete, Onyx barna, ami igazán tűző napfényben látványos, este pedig nagyon elegáns
12
/
40
19-20 colos felnikkel szerelik, ez itt épp a kisebbik téli szett, mögötte lehetnének nagyobb fékek
13
/
40
Lehetne ezt ízlésesebben is
14
/
40
Ez a külső modul a Digital Light vetítőgépe, piktogramokat, képeket, zebrát tud vetíteni, és képes akár csak a gyalogos felsőtestét kitakarni
15
/
40
Bárhol meg lehet jelenni egy ilyen új S-osztállyal
16
/
40
Szinte teljesen hangtalanul gördül be a legexkluzívabb hely elé is
17
/
40
Formai orgia önti el az egyszerű szemlélőt, aki benéz az utastérbe
18
/
40
Fölöslegesen sok a zongoralakk a kormányon, az érintőpanelek kezelése tanulást igényel
19
/
40
Fényeivel izgalmas hangulatot ad az egyébként sem egyszerű formáknak és anyagoknak
20
/
40
3D megjelenítésű, kamerákkal figyeli a szemünk mozgását, ahhoz igazítja a képet
21
/
40
Fizikai visszajelzést ad a kijelző nyomkodásra, az MBUX nagyon intuitív rendszer, könnyű és élvezet kezelni, a menük mélységére viszont fel kell készülni
22
/
40
Hangtalanul tekerednek ki a kis hangszórók, ez a 2,3 millió felárú 4D hangzású Burmester hifi
23
/
40
Masszázs, szellőztetés, fűtés, aktív oldalpárnák és rezegtetők vannak az ülésekben, utóbbi a hifit egészíti ki mesterien
24
/
40
Pihe-puha kispárnákon támaszthatjuk meg a fejünket
25
/
40
A felső légrostély szép, de becsillan a szélvédőn a legtöbb esetben
26
/
40
Természetesen fém, a részletmegoldások nagyon igényesnek tűnnek
27
/
40
Óriási a hely és a hátsó ülések puhaságuk miatt szinte körbeölelnek
28
/
40
Érintőkijelzős Android alapú rendszer fut a hátsó monitorokon, egyszerű a megosztás a többi kijelzővel, internetkapcsolat is van rajtuk
29
/
40
Kivehető tablet került középre, ezzel is irányítható szinte minden az autóban
30
/
40
Az elnöki üléspozíció szinte fekvő helyzetet ad egészen gyorsan, az első ülés ilyenkor nem takarja ki a tükröt
31
/
40
Csodálatos hangzást nyújt a feláras Burmester hifi
32
/
40
Csak a hangzás beállításával órákat el lehet pepecselni, és ebben a helyzetben tökéletesen meg is éri
33
/
40
Nem viccel a 4D hangzás, zsigeri szintig juttatja bennünk a zenét
34
/
40
Szokatlan még az ennyire 3D hatású kijelző, de kétségtelenül működik (a fényképező miatt persze nem látta a szemem, így levette a hatást automatikusan)
35
/
40
Különös helyen a fényszórókapcsoló, mégis nagyon ergonomikus
36
/
40
Kevés ennyire elegáns autó van, az S megjelenése kikezdhetetlen
37
/
40
Alap külseje harmonikus, nem kell ide az AMG csomag sportossága
38
/
40
Alapáras a légrugós felfüggesztés és ez is varázslatosan ringató, hát még a feláras E-Active Body Control...
39
/
40
435 lóerős teljesítménye kevésbé érződik vezetés közben, inkább vonul, mint hogy megmutatná, mennyire izmos
40
/
40
Tökéletesen működnek a vezetéstámogató rendszerei, később ezeket is frissíteni tudják majd 3-as szintűre, ahol nem kell majd fognunk a kormányt, most még kell