B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Kézi váltó rég volt ennyire jó – Mazda CX-30
1
/
30
Jól áll neki a fehér, de meg nem mondanánk, hogy különkiadás
1
/
30
Jól áll neki a fehér, de meg nem mondanánk, hogy különkiadás
2
/
30
Egy magasított Mazda3 a lemezek alatt, a formaterv harmonikus
3
/
30
Ledesek a lámpái mind a négy sarkán
4
/
30
Nem pont ünnepi hangulatú a különleges jelvény
5
/
30
A Cx-3 és a CX-5 közé esik méretben, az emelt kompakt mezőny egyre szélesebb
6
/
30
A Syle csomagban kapható az adaptív LED fényszóró, alapból is diósásakat kap
7
/
30
Szélesebb körben, rosszabb utakon is jobban használható, mint egy 3-as
8
/
30
Masszív kiállású, tükrözi a futását és vezethetőségét
9
/
30
Elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkar és így is nagyon jó hangolású a futómű
10
/
30
Ez a tesztautó csak elöl hajt, de az X motorhoz kérhető összkerékhajtás is
11
/
30
Jellegzetes formájó a rács, az embkléma elegánsan elrejti a radart
12
/
30
A 100 éve alapított Toyo Kogyo és a későbbi Mazda embléma ötvözése a felnikupak
13
/
30
Nehéz összekeverni bármivel, a Mazdák felismerhetőek
14
/
30
Vezetéstámogató rendszerein lenne még mit fejleszteni
15
/
30
Hátsó keresztirányú forgalomra is figyel, lefékez, ha jön valami oldalról
16
/
30
Az E jelöli a 48 voltos hibrid rendszert, az X pedig a dízelesen magas kompressziót és gyújtást
17
/
30
Harmonikusan szép az utastér, ebben a színvilágban jobban kiadja a formákat
18
/
30
Átlátható a középkonzol, kár a fényes, könnyen karcolódó felületért
19
/
30
Félig digitális a műszeregység, elég hagyományos és egyszerű, furcsa, hogy a Mazda még nem erőlködik a teljes digitális blokkal
20
/
30
Letisztult és átlátható, egyszerű kezelni a multimédiát
21
/
30
Ösztönösen használható a multimédia kezelőszerve
22
/
30
Ilyen váltási érzetet kevesen tudnak, az MX-5-höz áll a legközelebb
23
/
30
150 000 felár a Bose hifi, de meéri
24
/
30
Jól beállítható az ülés, de magas, egy 3-asban sportosabb a pozíció, ebből jobban kilátni
25
/
30
Van hely hátul is, kompaktosan szűk, de bejutni nem nehéz és a lábaknak is van hely
26
/
30
430 liter, praktikusan osztott a padló
27
/
30
180 lóerő, de a hangolása elég lomha, a kompresszor a stabil működésben segít, nem a teljesítményben
28
/
30
Kényelmesre hangolt, de kellőképpen jól tart a futóműve
29
/
30
Lehet vele élvezetesen menni, de nem a motor miatt, azzal inkább keveset illik fogyasztani
30
/
30
Jó, hogy van köbcenti, de izgalmasabb hangolást is elviselne a CX-30