B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Az Audi-motor föltette a Cuprát a térképre
1
/
33
Kellemes arányokkal és jó ízléssel megrajzolt vonalakkal operál a Formentor
1
/
33
Kellemes arányokkal és jó ízléssel megrajzolt vonalakkal operál a Formentor
2
/
33
Mondhatni, jellegzetesek a vonásai, de ilyen Seat már nincsen
3
/
33
A hagyományos WTCR versenyautó mögött autóztunk a Castelloli versenypályán
4
/
33
Amit a Formentor VZ5-ök bírtak, azt ki is autóztuk, váratlanul ügyes versenypályán
5
/
33
6
/
33
Alig dől a karosszéria, pedig itt már rendesen van oldalgyorsulás
7
/
33
Azt gondolnánk, hogy egy ilyen szöget már nem lehet visszahozni, pedig a VZ5 képes rá, tökéletesen érezhető, mit csinál
8
/
33
Nem túl magas autó, és ez nagyon jól áll neki, ahogy a matt fényezés is
9
/
33
Képes akár csak az egyik hátsó kerékre terhelni az összes erőt pár másodpercig, így tud tényleg driftelni
10
/
33
Elektronikusan vezérelt a hátsó differenciálmű, nézzük meg, hol ülnek az utasok, ezért érezni pont jól a Formentor mozgását
11
/
33
12
/
33
Barátságos és érzelmes formavilág, tökéletes egy ilyen autóhoz
13
/
33
Teljesen ledes, aktív kitakargatósak a fényszórói
14
/
33
Hasmagassága crossoveresen magas, mégis inkább tűnik ötajtós kompaktnak, ami igaz is
15
/
33
Elsőre alig mondanánk meg, hogy ez más, mint az eddigi Formentorok
16
/
33
17
/
33
18
/
33
Matt fényezésekből többféle is elérhető
19
/
33
Motorhangból rngeteg van, kipufoból bent alig hallani valamit
20
/
33
21
/
33
A bronz emblémát egyre többen ismerik fel
22
/
33
20 colosak a felnik és 18 colosak az első féktárcsák, hatdugattyúsak a fékek
23
/
33
Veloz, mint gyors és 5, mint az öthengeres Audi motor
24
/
33
Hátul is csak a márkanevet olvashatjuk, ami érdekes választás
25
/
33
Kanyarból kanyarba tökéletesen érezhetően dobálható a VZ5, ilyenkor egy centi csúcszkálás nincs
26
/
33
Valódikarbonszálas elemeket kapott a lökhárítóira
27
/
33
Ez a leghangsúlyosabb részlete
28
/
33
Izmosnak tűnik, 4,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t álló helyzetből
29
/
33
Bronzos fényt kaptak az aktív szelepes kipufogóvégek is
30
/
33
A Cupra szerepel a frissen indult Pure ETCR sorozatban, méghozzá a Zengő Motorsport irányításával
31
/
33
Az első Pure ETCR futamot a 25 éves Mikel Azcona nyerte, mögötte vezethettük a Formentor VZ5-öket a versenypályán
32
/
33
Feltűnik a réz színe az utastérben is, az indítógomb és a menetmód választó a kormányra kerültek
33
/
33
Karbonszálas műanyag hátlapú kagylóülésekben ülhet a sofőr és az első utas