B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Különös dolog történik egyes autópályákon, amire nem is számítanál
Svékus Gergő
Fejjel lefelé lóg a plafonról az eszement vákuum-autó
Svékus Gergő
Széteső futóművek sodorhatnak bajba
Baka Gábor
F1: Alonso kormány nélkül vezetett Bahreinben
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Lehozza neked a csillagokat is
1
/
31
Hosszabb a tengelytáv, mégis kisebb a fordulókör, fordulnak a hátsó kerekei is
1
/
31
Hosszabb a tengelytáv, mégis kisebb a fordulókör, fordulnak a hátsó kerekei is
2
/
31
Összkerékhajtás is elérhető a 200-as és 300-as benzinesekhez
3
/
31
490 literes a kombi csomagtartója, 30 literrel több, mint korábban
4
/
31
Minőségi anyagok, kellemes formák, nagy kijelzők, ennél gyengébben felszerelt C-osztály nem lesz
5
/
31
11,5 colos a központi LCD kijelző, nem jelez vissza fizikailag, mint az S-osztályban, de ugyanaz a rendszer fut rajta
6
/
31
12,3 colos a műszeregység, variálható a tartalma és a témája
7
/
31
Nem csak fényes lehet a középkonzol, kérhető matt felület is
8
/
31
Az alap ülésekben sem rossz ülni, furcsa, hogy a támladöntés és a lap állítása elektromos, a hosszban állítás viszont kézi
9
/
31
Alapból is jár ambiente világítás, ez viszont a feláras
10
/
31
3,5 centivel hosszabb a hátsó lábtér, 180 centis sofőr mogött ülni is tökéletesen kényelmes
11
/
31
Ezek a zongoralakk panelek tudnak ám recsegni
12
/
31
Még a tetőre is kerül hangulatvilágítás, igazán ízléses és szép, összességében harmonikus a beltér
13
/
31
Saját profilt állíthatunk be, menthetjük és az online kapcsolat segítségével bármikor letölthetjük
14
/
31
Csak négyhengeres motorokkal fog készülni, az erősebb verziók is
15
/
31
16
/
31
Nőtt minden irányban, míg a dizájn nagyon hasonló
17
/
31
Hosszabbak a túlnyúlásai, az AMG csomagos modelleké még inkább
18
/
31
Pontos vezethetőségű, nagyon csendes autó, Sport módban az automata váltó nem a legjobb, az alap motor is nyomatékos alul is
19
/
31
Elöl dupla lengőkaros a futómű, hátul multilink
20
/
31
Ugyanolyan vetítőgépes a fényszóró, mint az S-osztályban
21
/
31
Hiába a 300, ha több lesz ide írva, akkor sem lesz nagyobb 2,0 literesnél
22
/
31
Az új 1,5-ös motor a korábbi 1,33-as továbbfejlesztése, 170 lóerőt tud és már ez is mild hibrid
23
/
31
Kis csillagok alkotják az AMG csomag hűtőrácsát
24
/
31
Mindegyik motorja 48 voltos rásegítésű, a váltóba épített villanymotor indítja be a motort
25
/
31
26
/
31
Ismerős vonások
27
/
31
Optikailag szélesebbnek hat a vízszintes lámpákkal
28
/
31
Alacsonyabbra került és kettő helyett csak egypengés a hűtőmaszk
29
/
31
Kevésbé illik hozzá a dízelmotor, sokkal kifinomultabbak a benzinesek
30
/
31
Egészen különböző utasterek állíthatóak össze
31
/
31
A duplaküllős AMG kormány nem csak jó fogású, nagyon jól is néz ki