B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Kompakt rock ‘n roll!
1
/
35
Ennél erősebb négyhengeres motorral szerelt autó most nincs a piacon
1
/
35
Ennél erősebb négyhengeres motorral szerelt autó most nincs a piacon
2
/
35
A napsárga fényezés felára csak 66 000 forint, rengeteget dob az autó hangulatán
3
/
35
Ez a lökhárító, küszöb, hátsó diffúzor csomag még az S-hez is feláras
4
/
35
Panamericana hűtőrács, mint minden rendes AMG-n
5
/
35
Keskenyebb a hátsó nyomtáv 2 milliméterrel, mint alapból lenne, vélhetően a drift módnak kedvez
6
/
35
Vízszintes légterelővel kötötték össze a diffúzor elemeit
7
/
35
Egyenesen Affalterbachból
8
/
35
Elöl 5 milliméterrel szélesebb a nyomtáv
9
/
35
Ez a trükkös összkerék, elektronikusan vezérelt, tud csak hátul hajtani és az erő nagy részét csak az egyik kerékhez vezényelni
10
/
35
Mintha egyetlen ívelt vonallal húzták volna meg a sziluettjét, rendesen az útra feszül
11
/
35
Nem csak elöl hajt, sőt, alig viselkedik elsőkerekesként
12
/
35
Nyugalmi állapotban sem egy finom jelenség, süt róla az erőszak
13
/
35
Gombnyomásra teszi hangsúlyossá a hátsó hajtás, Drift módban igazi játszós autó, de már Sport+-ban is épp elég huncut
14
/
35
Itt leginkább csak a dizájnnak kedvez, elég versenyautós részlet
15
/
35
A lukak igaziak, külön hűtőköre van a turbónak és az olajozásának is, a motornak is két különálló hűtőköre van
16
/
35
Nagyot szól torokból és kipufogóból is, hangos és bent sem szintetikus az érzet
17
/
35
Rendesen ki van pattintva
18
/
35
Olyan a kormányzása és a rugózása, mintha síneken menne, a fékek elöl hatdugattyúsak
19
/
35
Ha valami túldizájnolt, akkor az az új Mercik belseje, a CLA-t sem hagyták ki
20
/
35
Tapipados a kezelőfelület, a tekerős még mindig jobb lenne, de szokható ez is, a hátsó pukli csak csuklótámasz
21
/
35
Két 10,25 colos kijelző a pult tetején, a műszeregység konfigurálható
22
/
35
Fura a kormány helyzete, ha jól beállítom magamnak, pont így látom a multimédia kijelzőjét
23
/
35
Egyedileg konfigurálható a menetmód, mindegyikben külön is változtathatjuk a karakterisztikát
24
/
35
Köridőmérésre is képes, valamint gyorsulást is rögzít, de teljesítményadatokat is kapunk
25
/
35
Ismer versenypályákat, rögzíthetünk saját köridőket
26
/
35
Egyszerűen állíthatóak a részegységek, a kijelzőt nyomva változik a menü, a gombokkal a beállítás
27
/
35
Tekerős és kijelzős a menetmód váltó, rendesen recseg, nem túl igényes alkatrész
28
/
35
Tökéletes a kormány fogása és súlyozása, de az Alcantarára vigyázni kell, csúnyán megköti a koszt
29
/
35
Ledes kitakargatós a két első fényszóró, igazán hatékonyan működnek
30
/
35
Egyenesben és keresztben is nagyon durván gyorsul, az ígéret és a valóság nincs messze egymástól
31
/
35
Felárasak a kagylóülések, kőkemények, de tökéletes a tartásuk és a beállíthatóságuk
32
/
35
Rengeteg a zongoralakk és az egyéb felület, hozzá érve csúnyán recseg és takarítani is sűrűn kell
33
/
35
Bunkerszerű, nem túl kényelmes hátul ülni, ezen a kőkemény futómű sem segít
34
/
35
505 liter, nyilván az alatta lévő rekeszekkel együtt, családinak ez már jó lehet
35
/
35
421 lóerő, 500 Nm nyomaték, fémesen izmos hang, 4,0 másodperces gyorsuláshoz és 270 km/h-s sebességhez segíti hozzá a CLA-t