B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Átadták a legújabb magyar gyorsforgalmi utat
Kovács Miklós
Ilyen, amikor egy tuningolt motor valóban felrobban
Vezess
Drágábbak lesznek az autók Trump vámjai miatt
Kovács Miklós
Bement az automata mosóba, kifakult az autója
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Kihalásra ítélt állatfaj – Kia Stinger
1
/
41
13 centis hasmagasságával vigyázni kell az orrára
1
/
41
13 centis hasmagasságával vigyázni kell az orrára
2
/
41
3
/
41
Csodáljuk meg az A-oszlop tövében induló, a hátsó ablakig tartó ezüst ívet
4
/
41
A lámpák összeérnek a légterelő alatt
5
/
41
Négy kipufogó és diffúzor az autó végén
6
/
41
19 colos felnik mögött Brembo féknyereg
7
/
41
Szépen elrejtették az első radart és a kamera is alig látszik
8
/
41
Remek, de már sokat látott Michelin abroncsok tartják az úton a Stingert
9
/
41
Piros féknyereg kukucskál a felni mögött
10
/
41
Levegőnyílás az első kerék mögött
11
/
41
Kulcs nélkül nyílik az ajtaja, indul a motorja
12
/
41
Stinger felirat a fenekén
13
/
41
A modellfrissítéskor kapta ezeket az új lámpákat is
14
/
41
Kétszer két kipufogó díszíti a fenekét
15
/
41
600 ezres kiadást jelent a Black csomag, amiben a piros övek is benne vannak
16
/
41
Állítható oldaltartású ülések
17
/
41
Kevés az üvöltően kiás részlet az autóban. Ez pont az
18
/
41
Súlyos, ezüstszínű kilincs
19
/
41
Tökéletesen személyre szabható az üléspozíció
20
/
41
Elektromos a csomagtérajtó mozgatása is, de nagyon lassú
21
/
41
Alul lapított a sportos kormány
22
/
41
Civilizált, ízléses utastér
23
/
41
Nem csak szépek, hanem finoman is működnek a légbeömlők
24
/
41
GT felirat a kormány alján
25
/
41
Mutatós műszerek a Stinger műszerfalában
26
/
41
Középre extra, animált műszerek is kerülhetnek
27
/
41
8-ról 10,25 colosra nőtt az infotainment képernyője
28
/
41
Saját fejlesztésű, nyolcfokozatú automatikus váltó kapcsolgatja a fokozatokat
29
/
41
Ülésfűtés és szellőztetés kapcsoló, kissé nehezen elérhető helyen
30
/
41
Villanymotorok mozgatják a kormányt is beállításnál
31
/
41
Vezeték nélkül is lehet benne telefont tölteni
32
/
41
Dupla, fedeles pohártartó
33
/
41
Szűk a hátsó ajtónyílás alja
34
/
41
A kupé forma miatt hamar elfogy a fejtér
35
/
41
Mindenféle aljzat és légbeömlők a hátsó utasoknak
36
/
41
Átlagnál valamivel kisebb a csomagtartó
37
/
41
A háttámlák döntése után közel sík felületű a csomagtartó padlója
38
/
41
A padló alatt is akad még néhány kis rekesz
39
/
41
Nem teljes méretű, de legalább van pótkereke
40
/
41
Ha magadra zárnád a csomagtartót, bentről is ki tudod nyitni, nem kell megvárnod, míg hiányzol valakinek
41
/
41
Hosszában beépített, 366 lóerős V6-os motor cibálja a Stinger 1,9 tonnáját