B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Teljes hasonulás, de a lényeg maradt
1
/
31
Elhagyták az X-et és középre csoportosították a modellnevet
1
/
31
Elhagyták az X-et és középre csoportosították a modellnevet
2
/
31
Jó méretű SUV, nem tolakodó és nem is szűk, kényelmes vele a közlekedés városban is
3
/
31
Alaposan megváltozott a megjelenése az új orral
4
/
31
Az Ultimate felszereltségnél teljesen fényezett a lökhárító is
5
/
31
A Vizor fogja meghatározni a jövő Opeljeit, korábban a Grandland kicsit jobb kiállású volt
6
/
31
Épp csak alul maradt egy kis légbeömlő hagyományos rács helyett
7
/
31
Az Opel első éjjellátóval szerelt autója, a Stellantisnál egyre több modellnél jelenik meg
8
/
31
Itt látszik, meddig ért az eredeti lámpa, az új jóval kisebb egység
9
/
31
Fényezik a kerékjáratokat is az Ultimate szinten
10
/
31
Összkerekes és elsőkerekes hibrid, valamint benzin- és dízelmotoros kivitel is készül
11
/
31
Méretei nem változtak, kevesebb mint 4,5 méter hosszú
12
/
31
A Hybrid4 6,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 235 km/h a vége, 520 Nm nyomatékkal durván meg tud indulni
13
/
31
12 colos a digitális műszeregység és mindenképp jár hozzá, a képe szép és a kijelzett információk saját ízlés szerint változtathatóak
14
/
31
10 colos lehet a multimédia, a navigáció nem a legjobb, de legalább itt is állíthatjuk a légkondicionálót
15
/
31
Sportosabbnak tűnik az új GS Line
16
/
31
Fekete kiegészítőket kap, fényezik a kerékjáratokat és a kiegészítőket is
17
/
31
18 colos kerekekkel kényelmes az utazás, a zajkomfort elég jó, a motorokból többet lehet hallani, mint a kerekekből
18
/
31
Passzol hozzá a benzines és a dízelmotor is
19
/
31
20
/
31
Nem erre, hanem az első Mantára hasonlít az új Opelek formaterve
21
/
31
22
/
31
Az új felnik dizájnja is látványos
23
/
31
84 leddel világít oldalanként a kitakargatós Intelli LUX LED fényszóró
24
/
31
A kőmanta az Opel szülőhazájában, Rüsselsheimben a folyóparton álldogál a parkolóban
25
/
31
26
/
31
Változott a műszerfal, Pure Panel névre hallgat az új elrendezés
27
/
31
Az automata váltó kapcsolója a hibridekben is ilyen
28
/
31
Általánosan jók csak az AGR ülések, változtatható az ülőlap hossza, de az oldaltartás nem a legjobb
29
/
31
Hátul tisztességes a helykínálat, láb- és fejtér is van bőven
30
/
31
514 literes a csomagtér alapból, 390 a hibridekben
31
/
31
Általánosan jó a vezetési pozíció, tág határok között állítható a kormány és az ülés is