B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Russell közel a szerződéshosszabbításhoz
Svékus Gergő
Ez a tökéletes autó, ha hülyeséget akarsz csinálni
Svékus Gergő
Kivonul egy fontos piaci szegmensből a Mercedes
Erdős Norbert
Kína bekeményít: azt vonja meg, ami a legjobban fáj
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Mindet tud, amit csak kell – Volkswagen Golf Variant
1
/
56
Óriási a kombi Golf csomagtartója
1
/
56
Óriási a kombi Golf csomagtartója
2
/
56
Alapáras a LED-es fényszóró
3
/
56
Egy kombi még mindig sokkal szebb a legtöbb SUV-nál
4
/
56
Elődjénél nagyobb a Golf VIII tengelytávja
5
/
56
6
/
56
Felárért LED mátrix fényszóró is rendelhető a Golfba
7
/
56
Ez már az új embléma
8
/
56
A króm csík vonala folytatódik a fényszóróban is
9
/
56
Izgalmas minta az orron
10
/
56
Nem túl sportos kerekeken gurul a Golf kombi, cserébe viszont nagyon kényelmes
11
/
56
Vasalt él fut végig az autó oldalán
12
/
56
Ha nem lenne egyértelmű, segítenek beazonosítani az autó márkáját
13
/
56
Vasalt él fut végig az autó oldalán
14
/
56
Cápauszony a tetőn
15
/
56
Csinos a szintén LED-es hátsó lámpa is
16
/
56
Ide meg azt írták bele, hogy Golf
17
/
56
Az eTSI a mild hibridre utal
18
/
56
A kipufogót szemérmesen eldugták
19
/
56
Mókás részlet a kis ablak az A-oszlop tövében
20
/
56
Kényelmesek az első ülések
21
/
56
Sportos hangulatú az alul lapított kormány
22
/
56
Klasszikus VW építőelemek az utastérben
23
/
56
Még az ajtózseb belseje is jó tapintású
24
/
56
Ezért kár. Legalább a párátlanító gombok maradtak volna a klímavezérlés környékén
25
/
56
Digitális műszerfal köszöntő üzemmódban
26
/
56
A digitális műszerfal grafikája, tartalma személyre szabható
27
/
56
Pár igazi gomb még túlélte a gombtalanítási kampányt
28
/
56
Mi jöhet még? Szerencsére a vészvillogót még nem kell menüből kapcsolni
29
/
56
Pont ekkorának kéne lennie minden polgári autóban az automata fokozatválasztójának
30
/
56
Pont ekkorának kéne lennie minden polgári autóban az automata fokozatválasztójának
31
/
56
USB C aljzatok mindenhol
32
/
56
Pohártartó
33
/
56
Picike kesztyűtartó
34
/
56
Ízléses a légbeömlő formája is
35
/
56
A P állást gombbal lehet kiválasztani
36
/
56
Ezt látja a vezető a Golf kormánya mögött ülve
37
/
56
A gombok a kormányon kértek és kaptak menedékjogot
38
/
56
Oda sem kell nézni és tapintásra meg lehet mondani, melyik gomb mire való
39
/
56
Váltófül a kormány mögött
40
/
56
Rideg, de hatékony a LED-es kabinvilágítás
41
/
56
A hátsó üléseken is komfortos utazni
42
/
56
Háttámlahajtogatás után nem kell az övet előbányászni, nem csípi be a szerkezet
43
/
56
Könyöklő, nyitható átjáróval a csomagtartóba
44
/
56
Filléres, de hasznos zsebeke telefonnak, akárminek
45
/
56
A hátsó sornak is van saját klímagombja
46
/
56
USB C aljzatok a hátsó sorban
47
/
56
611 literes üreg a csomagoknak
48
/
56
Kétféle padlószint is beállítható a csomagtartóban
49
/
56
Minden belefér
50
/
56
A rolónak is van helye
51
/
56
52
/
56
Pótkerék a pincében
53
/
56
Innen dönthetők az ülések
54
/
56
Világítás a csomagtratóban
55
/
56
Cuki ablakocska
56
/
56
130 lóerős az 1.5-ös eTSI benzinmotor