B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Ilyenek lesznek a jövő munkagépei
Kováts Olivér
F1: Álhír terjed Norrisról, nem hagyta szó nélkül
Vezess
Egyre kevesebb magyarnak telik saját autóra
Fehér Patrik
Az utolsó pillanatban változhatnak az F1-es motorszabályok
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Elnöki limuzin, vagy csak csillogó Peugeot? – Vezettük a DS 9-et
1
/
30
Méreteit tekintve Volvo S90-, Jaguar XF-, 5-ös BMW-, Audi A6- és E Merci-konkurens, kérdés, hogy lehet-e velük egy lapon említeni
1
/
30
Méreteit tekintve Volvo S90-, Jaguar XF-, 5-ös BMW-, Audi A6- és E Merci-konkurens, kérdés, hogy lehet-e velük egy lapon említeni
2
/
30
Különleges megjelenésű autó, extravagáns és elegáns is egyszerre
3
/
30
Kipufogókat csak imitáltak rajta, nincs szerepük, legalábbis nem ezeknek
4
/
30
A legpompásabb DS
5
/
30
Nem túl nagy autó, középkategóriában játszik
6
/
30
Tengelytávja 2,9 méteres, 10 centivel hosszabb egy Peugeot 508-énál
7
/
30
Lézervágottak a hátsó ledes fényszórók
8
/
30
Kilincsei automatikusan nyílnak, ha közelítünk az autóhoz és bezár, ha távolodunk
9
/
30
Sok a króm, de jól is áll neki
10
/
30
Kitakargatósak a fényszórói, forgolódnak a belső egységek, mint a DS 7-nél
11
/
30
Csinos jelenség, rég szerettünk volna már látni újra francia prémiumszedánt
12
/
30
Futóműve nemcsak progresszív lengéscsillapítást, de kamera alapú letapogatást is használ, mint a nagyok
13
/
30
Alig érezni az útburkolat egyenetlenségeit, valóban kényelmes a DS 9 futása
14
/
30
Krómléc díszíti a motorháztetőt, elég klasszikus vonás
15
/
30
Kicsit hosszú az orra, de összességében nagyon jó kiállású autó
16
/
30
Sportgumikat kaptak a bronzos felnik
17
/
30
Már-már superbes a hátsó lábtér, a minőség komolyabb, a fejünk felett Alcantara a mennyezet
18
/
30
Fűtés, szellőzés és masszázs is van a hátsó ülésekben
19
/
30
Kényelmesek és jó tartásúak az első ülések
20
/
30
Az ajtókárpitok fölső része is bőrözött
21
/
30
Van színház és csillogás, de a temérdek bőr és Alcantara nagyon hívogató
22
/
30
Jó fogású a kormány, erősen súlyozott is, ami jól áll a DS 9-nek, de nem igazán fontos, milyen vezetni
23
/
30
Aprólékos munkával kivitelezett, rendkívül igényes a beltér részleteiben is
24
/
30
12,3 colos a digitális műszeregység, a kipakolt információk halmaza változtatható
25
/
30
A DS 7-ből ismerős a multimédia és a komplett középső rész, ettől kevésbé tűnik frissnek, de hamarosan megkapja az újabb rendszert
26
/
30
27
/
30
Amit csak lehet, bőrbe húznak, kézzel varrják, jó minőségű anyagokból, igényes
28
/
30
29
/
30
E-Tense, így hívják a DS hibrid modelljeit, a DS 9 csak az lehet
30
/
30
Kedves részlet, helyzetjelző világít az ablakok sarkában