B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Megoldás minden szükségre? – Suzuki Vitara Hybrid
1
/
28
Elejétől kezdve jól néz ki a Vitara, apróságok változtak rajta
1
/
28
Elejétől kezdve jól néz ki a Vitara, apróságok változtak rajta
2
/
28
Sokat látni belőle, volt év, amikor majdnem 9000 darab ment el belőle csat itthon
3
/
28
Határozott, jó tartású a futóműve, a 2,5 méteres tengelytáv miatt sokszor kényeémetlenül bólogat
4
/
28
Jól áll neki a kéttónusú fényezés
5
/
28
Városi autónak és utazósnak is tökéletesen beválhat
6
/
28
Könnyen parkolható, jó belőle a kilátás minden irányba
7
/
28
Összkerékhajtást is kaphat, az elektronikusan vezérelt rendszer egy-két szorosabb helyzetben jól jöhet
8
/
28
Meredek a hátfal, 375 literes csomagtartót rejt maga mögött
9
/
28
4 175 hosszú, 1775 széles és 1610 milliméter magas, kompakt méretek, vérosban is jól használható
10
/
28
Hibridnek hívják, de ez csak egy kisegítő 48 voltos rendszer
11
/
28
Ledesek a hátsó lámpák is
12
/
28
Ez a kis dísz a régi Vitarára rímel
13
/
28
GLX felszereltségnél sok a króm kiegészítő is
14
/
28
A függőleges rácsot is tavaly kapta
15
/
28
16
/
28
17 colos felnijeivel jó a futás, de már kicsit zajos, főleg úthibákon
17
/
28
Kellemesek a formák, kevésbé az anyagok, de mindene vállalható
18
/
28
Megvilágytást is kapott az óra, sötétben jól néz ki
19
/
28
A 4,3 colos kis kijelző mindenképp jár a Vitarához
20
/
28
Lusta az automata váltó, indulásoknál furcsa, kelletlen, de teszi a dolgát
21
/
28
Vezetéstámogató rendszereket is kap, tempomat mindenképp van benne, ahogy vészfékasszisztenns is
22
/
28
Váltófüleket is kap, sok szükség nincs rájuk
23
/
28
Egész jó tartásúak az ülések, a mikroszélas kárpit tapintásra és ránézésre is kellemes
24
/
28
Sok a zongoralakk a műszerfalon
25
/
28
Van elég hely hátul három felnőttnek is, ha szükség lenne rá
26
/
28
A padló alatt is van még rekesz
27
/
28
130 lóerős, kisegítő indítógenerátorral, ami tehermentesíteni tudja a motort bizonyos helyzetekben
28
/
28
Apple CarPlay és Android Auto kompatibilis, egyszerű és használható multimédia ez