B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Vezess
Új üzemanyag kerül a Škodákba
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Vajon mennyi luxus fér bele 50 millióba? – Lexus LS 500h AWD
1
/
46
Finoman nyúltak a 2017-ben bemutatott formához, nehéz észrevenni az újításokat
1
/
46
Finoman nyúltak a 2017-ben bemutatott formához, nehéz észrevenni az újításokat
2
/
46
3
/
46
5235 milliméter hosszú a Lexus LS. Felkötheti a gatyáját, aki a városban parkolna vele
4
/
46
Enyhén kupés megjelenésű a Lexus óriási négyajtósa
5
/
46
Szemérmesen eldugták a kipufogókat
6
/
46
A jellegzetes formájú nappalifény megmaradt
7
/
46
Minimális a változás a hűtőmaszkon
8
/
46
Műtárgyként is megállná a helyét a külső tükör
9
/
46
Futóműve előzékenyen megemelkedik beszállásnál, hogy ne kelljen mélyre huppanni
10
/
46
Multi Stage Hybrid hajtás, valódi és virtuális fokozatokkal
11
/
46
A hátsó lámpa betétje krómról feketére változott
12
/
46
Atombiztos bunker az LS belseje
13
/
46
14
/
46
15
/
46
8 colos TFT monitor a műszerfal
16
/
46
17
/
46
Az elektromos ülésállítás már a belépőszinttől jár az LS-vevőknek
18
/
46
Okosan meghagyták a legfontosabb gombokat is
19
/
46
Menüből is állítható a klíma minden rezdülése
20
/
46
Praktikus extra a sebességet is mutató HUD
21
/
46
A parkolást is rá lehet bízni
22
/
46
Kormány- és ülésfűtés
23
/
46
A kék az új zöld
24
/
46
Ha van elég szufla az akksiban, tisztán villannyal is mehet az LS
25
/
46
Egy csinos hangerőszabályzó, aminek a szoknyája külön funkciót is kapott
26
/
46
Imádni való a hőfokszabályzó minden porcikája
27
/
46
Furcsa helyen a vezetési mód választója, de legalább nem nagyon kell keresni
28
/
46
A klasszikus, Toyota mintájú fokozatválasztó bütyök
29
/
46
Reméljük, előbb-utóbb kifogynak már végre ebből a tapipadból
30
/
46
Messziről úgy fest, mint a nagyi vasárnapi terítője, de érdemes közelebbről is megnézni a gyönyörű és irgalmatlan drága ajtókárpitot
31
/
46
Szellőző az oszlopban
32
/
46
Hangulatvilágítás a hátsóknak is jár
33
/
46
Még a képernyőt is motorral lehet beállítani a megfelelő szögbe
34
/
46
Fejedelmi tér minden irányban
35
/
46
Hagyományos USB-csatlakozók
36
/
46
Óriás kistévé
37
/
46
Sminktükör a tetőben
38
/
46
Mindenféle beállítás elvégezhető a kis érintőképernyős felületen
39
/
46
Mindenféle beállítás elvégezhető a kis érintőképernyős felületen
40
/
46
Mindenféle beállítás elvégezhető a kis érintőképernyős felületen
41
/
46
Hagyományos USB-csatlakozók
42
/
46
Oldalanként 3 darab árnyékolót mozgatnak a villanymotorok
43
/
46
Ólomsavas akksi a csomagtartó közepén
44
/
46
Kiegészítők a csomagtartó félreeső zugában
45
/
46
Szűk nyíláson pakolható a csomagtartó
46
/
46
Műanyag alá dugták a V6-os benzinmotort