B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Yaris-felfújt, pompás tálalásban
1
/
34
Hangja sajnos nem túl szép, sokszor zavaró a háromhengeres karcossága
1
/
34
Hangja sajnos nem túl szép, sokszor zavaró a háromhengeres karcossága
2
/
34
Szögletes kerékjáratokkal, magasra húzott fekete szoknyákkal és karakteres vonalakkal elég határozott a kiállása
3
/
34
Oldalról látszanak benne a Yaris vonásai, de mindenhol elég egyedi a Yaris Cross
4
/
34
Jól rugózik és ügyesen mozog földúton, de azért nem terepjáró
5
/
34
Az AWD-i összkerékhajtás nem kardántengelyes, hátul külön villanymotor hajt
6
/
34
Kipörgésgátlója és menetstabilizátora is elég ügyesen tartja úton, még a sárban sem volt hajlandó megcsúszni semmilyen irányban
7
/
34
116 lóerejével és 120 Nm nyomatékával nem túl gyors, de pont elég
8
/
34
Nagy a szélzaj és a kerékzaj is az utastérben
9
/
34
Sűrűn játszottak a függőleges vonalakkal, így még magasabbnak tűnik, mint amilyen
10
/
34
Lámpái magas felszereltségnél elöl és hátul is ledesek
11
/
34
A karosszéria színéhez passzoló plakettet kap az ajtók aljára
12
/
34
Innen akár a Mirai is lehetne, vannak közös vonásaik
13
/
34
16-18 colos felnikkel szerelik, a 18-asok már érezhetően nagyok a futóműhöz
14
/
34
24 centivel hosszabb a Yarisnál, 18-cal rövidebb a C-HR-nél
15
/
34
A legnépszerűbb kategóriába érkezett és erős versenyző
16
/
34
Lehet fekete, fehér, de még narancssárga is a teteje és a tükrei
17
/
34
Negyedik generációjánál tart már a Toyota hibrid hajtása, az összkerékhajtás nem változtat a teljesítményen, csak kap plusz egy villanymotort
18
/
34
Itt látszik hasonlóság a Yarisszal
19
/
34
Markáns, sötét lámpái miatt pedig kicsit agresszív is a megjelenés
20
/
34
Határozott, jó kiállású autó a Yaris Cross
21
/
34
Méretben a Yaris és a C-HR közé érkezett
22
/
34
Olyan magas, mint a C-HR, de keskenyebb és rövidebb nála, kicsit szofisztikáltabb a megjelenése is
23
/
34
24
/
34
Az akkumulátor szellőzése itt is az utastér felé történik
25
/
34
1,5-ös, többpontos befecskendezésű a hibrid benzinmotorja
26
/
34
Kétzónás a klíma, USB-ből csak egy van
27
/
34
A Smart csomag miatt csak 8 colos a multimédia, 360 fokos parkoló kamera képet mutathat
28
/
34
Folyamatosan változik a fokozatmentes erőátvitel áttétele a hibrid hajtásrendszerben
29
/
34
Ezek az Executive-hez járó sportülések, elég jó a tartásuk
30
/
34
180 centiig még hátul is jó ülni, magasabbak, hosszabb lábúak bajban lesznek
31
/
34
320 literes a csomagtartó, kicsit több csak, mint a Yarisé
32
/
34
Menetmódválasztó az összkerékhajtáshoz
33
/
34
Analóg műszerek veszik körbe a kis színes digitális kijelzőt
34
/
34
Jó formák, kellemes anyagok kéz alatt, otthonos az utastér minden tekintetben