B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Teszten az új esztergomi Suzuki!
1
/
31
Magasabbra húzták a hátsó műanyag elemeket is
1
/
31
Magasabbra húzták a hátsó műanyag elemeket is
2
/
31
Külső méretei nem változtak, de teljesen máshogy mutat az új Suzuki S-Cross
3
/
31
Markáns a változás hátul is, ledesek a lámpái, mindegyik
4
/
31
Körkamerás rendszert kapott, négy kamerából dolgozik
5
/
31
Az átlátszó lámpa kicsit korai Lexus, de jól mutat
6
/
31
Radar a távolságtartáshoz
7
/
31
Ledes első fényszórókat kap alapból
8
/
31
Sokkal jobb a kiállása, mint korábban, pedig ugyanaz az autó
9
/
31
17 colosak a GLX felnijei, a kerékjáratok pedig szögletesek
10
/
31
11
/
31
Teljesen új formájú a hűtőmaszk
12
/
31
A hátsó kis ablak is megváltozott, pedig ez szerkezeti elem
13
/
31
Még rajta van az SX4, de a Suzuki már csak S-Crossnak hívja
14
/
31
15
/
31
Jól mozog földúton is, elég magas hozzá, hogy ne akadjon fel
16
/
31
Stabil, csak kézifékrángatásra csúszik meg, amúgy nagyon biztos az úttartása
17
/
31
Kiválóan rugózik, összkerékhajtás is kérhető bele
18
/
31
19
/
31
20
/
31
Van kerékzaj és szélzaj is menetközben
21
/
31
Hosszú távon sem fárasztó, egyszerű autó egyszerű használhatósággal
22
/
31
23
/
31
Szép hangja van az 1,4-es turbómotornak, az ereje is bőven elég, 48 voltos kisegítő rendszert kapott
24
/
31
A duplazónás digitális klíma nem birkózik meg a párával automata módban
25
/
31
Kis kijelző került a műszerblokkba is
26
/
31
Az utastér nagy része maradt, a középkonzol más
27
/
31
9 colos a GLX-hez járó új rendszer, a menü bőséges lehetőséget ad azoknak, akik a grafikonokban, vezetési adatokban turkálnának
28
/
31
Alapvetően pontosan kapcsolható, a bejáratási időszakban viszont még többször beakadt
29
/
31
A háttámlában nyomott valami folyton, de nem volt rossz benne ülni, jó a vezetési pozíció is
30
/
31
Elég hely van hátul, a GL+-ban és a GLX-ben hátra is jut fűtés
31
/
31
430 literes, dupla padlós a csomagtér, 1230 literre bővíthető