B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Kizártak egy pilótát a bahreini futam után
Kováts Olivér
Verstappen: Ez katasztrófa volt!
Kováts Olivér
F1: Leclerc felfedte, mik a Ferrari hiányosságai
Svékus Gergő
Nem gyártják: termesztik az új Kia alkatrészeit
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Kalapos bácsiknak való, vagy az egyik utolsó tuti autó? – Toyota Corolla teszt
1
/
40
Semmi extra, széles hűtőmaszk, keskeny fényszórók
1
/
40
Semmi extra, széles hűtőmaszk, keskeny fényszórók
2
/
40
3
/
40
2,7 méteres tengelytávolságával ránézésre is tágas a négyajtós Corolla
4
/
40
A LED-es hátsó lámpák felárasak
5
/
40
Hiába nem hibrid, a kipufogót itt is jól eldugták
6
/
40
Króm betét az autó orrán
7
/
40
Picike ködlámpa a lökhárító sarkában
8
/
40
17 colos felnivel sem rázós a futóműve
9
/
40
LED a hátsó lámpában
10
/
40
Kényelmes üléseken lehet utazni a komor utastérben
11
/
40
Ahol puhának kell lennie, ott az is
12
/
40
13
/
40
Elektromos deréktámasz a sofőr oldalán
14
/
40
Minden a helyén és mindent jó használni a Corollában
15
/
40
Könnyű, finom szerkezet a hatfokozatú kézi váltó
16
/
40
Apró karok nyitják a motorháztetőt és a tankfedelet is
17
/
40
Billenőkapcsolós, kétfokozatú ülésfűtés
18
/
40
A díszvarrás nem igazi
19
/
40
Ha nem is izgalmas, de tisztességes belső várja az utasokat
20
/
40
Logikusan elrendezett, de vakon nehezen kitapinthatóak a kormány gombjai
21
/
40
Logikusan elrendezett, de vakon nehezen kitapinthatóak a kormány gombjai
22
/
40
Középen digitális, két oldalon analóg műszer mutatja az infókat
23
/
40
Biztonsági rendszerek sora a műszerfal menüjében
24
/
40
A központi kijelzőnek is vannak saját gombjai
25
/
40
Tekerős klímavezérlés
26
/
40
Észrevehetetlen az elektromos rögzítőfék is, mindent csinál magától, zseniális
27
/
40
A könyöklőben van az egyik USB csatlakozó
28
/
40
Fehér cérna és minta a háttámlán
29
/
40
Két felnőtt bőven, de akár három is elfér itt, ha muszáj
30
/
40
Keskeny nyíláson kell beszállni hátra
31
/
40
A sík padló így nem jön össze
32
/
40
Az üléstámlák döntögetése után nem kell vacakolni az övek előbányászásával
33
/
40
471 liternyi csomag fér be ide
34
/
40
Feláras a pótkerék
35
/
40
Szatyorkampó a csomagtartó falán
36
/
40
Keskeny átjáró a csomagtartó és az utastér között
37
/
40
Durván belelóg a csomagtartó zsanérja a hasznos térbe
38
/
40
Könyöklő, kétlyukú pohártartóval
39
/
40
A második sorban utazóknak is jár szellőző
40
/
40
Nem szívesen keresgélnék ebben a rengetegben egy beleejtett csavarhúzót