B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Vezess
Egy autó miatt időhurokba kerültek a kecskeméti rendőrök
Baka Gábor
F1: Sínen van Perez visszatérése?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Autó, ami minden feladatra jó – Ford Tourneo Custom
1
/
45
Kétféle, egy normál és egy hosszabb változatban is kapható
1
/
45
Kétféle, egy normál és egy hosszabb változatban is kapható
2
/
45
Gondolnád, hogy idén tízéves ez a modell?
3
/
45
4
/
45
Felfelé, nagyon magasra nyílik a csomagtartó ajtaja
5
/
45
Ledes nappalifény, egyedi formával
6
/
45
Nem ledes, hanem gázkisüléses a fényszóró
7
/
45
Nagyok a külső tükrök, az alsó, apró rész a holtteret faragja a lehető legkisebbre
8
/
45
Van, amikor jól jön a fellépő
9
/
45
Active szintet jelöli a kis táblácska
10
/
45
Fura pattanás a kulcslyuk körül
11
/
45
A vezető ajtaja mellett a tanksapka
12
/
45
Fekete műanyag keret nőtt a kerékjárati ívbe
13
/
45
Picike, csupán billenthető ablak a hátsóknak
14
/
45
Hibridnek hibrid, de csak lágy
15
/
45
Sose fogom én ezt megjegyezni, nekem örökre Transit lesz
16
/
45
A két elő ülés között akár hátra is sétálhatsz
17
/
45
18
/
45
Három szintre is lehet pakolni az ajtózsebekbe
19
/
45
A vezető ülése elektromosan állítható
20
/
45
Ablakemelők és egy kis tertóbigyó
21
/
45
Egész nagy palackok is elférnek benne
22
/
45
Élhető, átlátható munkahely
23
/
45
Klímavezérlés, igazi gombokkal
24
/
45
Rengeteg helyre rakhatod benne a cuccaidat
25
/
45
Kényelmes és nem túl ijedős a távolságtartó tempomat
26
/
45
Klasszikus, mutatós műszerek
27
/
45
Tolatókamera, vonóhorog célzó segítséggel
28
/
45
A jobb oldali gomb változtatja megengedőbbé a kipörgésgátlót
29
/
45
Fedeles rekesz a sofőr előtt
30
/
45
Fedeles rekesz a sofőr előtt
31
/
45
Könnyű hátra bemászni
32
/
45
Széles tolóajtón lehet hátra bejutni
33
/
45
Pohártartóvá alakítható ülés
34
/
45
Egyedi székek jutnak minden utasnak
35
/
45
Remek a kilátás még a második üléssorból is
36
/
45
Azért bármilyen felállás nem kivitelezhető
37
/
45
Magába roskadt ülés
38
/
45
Saját klímavezérlő a második sorban utazóknak
39
/
45
Újabb USB-aljzatok
40
/
45
A tetőben lámpák és légbeömlők váltják egymást
41
/
45
Zárt aljú csomagtartó
42
/
45
Nyitott aljú csomagtartó, hosszú rakománynak
43
/
45
Kis rekesz kisebb-nagyobb holmiknak
44
/
45
USB-aljzatok és zseb a hátsó üléssorban
45
/
45
Kétliteres dízelmotor