B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Nem ez lesz a magyarok kedvenc Suzukija
1
/
41
Már nem hívják SX4-nek, simán Suzuki S-Cross a neve
1
/
41
Már nem hívják SX4-nek, simán Suzuki S-Cross a neve
2
/
41
Nagyon stabil és nyugodt autó, nem okoz kellemetlen meglepetést
3
/
41
4
/
41
5
/
41
6
/
41
Hosszúsága 4300, szélessége 1785, magassága tetőkorláttal együtt 1595 mm, és továbbra is 2600 mm a tengelytávolság
7
/
41
Házon belül nem a csúcsmodell lehet a nyerő, mert egy elsőkerekes GL+ sokkal kevesebb pénzért hasonló használati értéket nyújt
8
/
41
9
/
41
9,5 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége 195 km/óra első- és összkerékhajtással is
10
/
41
11
/
41
12
/
41
13
/
41
14
/
41
15
/
41
16
/
41
17
/
41
18
/
41
19
/
41
20
/
41
21
/
41
22
/
41
23
/
41
24
/
41
Finoman jár és jó erőben van a részecskeszűrős, K14D kódjelű turbós benzines. Jó benne, hogy négyhengeres. Motorolajból 0W20 az ajánlott és 5W30 a még elfogadott viszkozitás
25
/
41
Szíjhajtásával az ISG (Integrated Starter Generator) 5200-as fordulatszámig segít rá gyorsításkor a főtengelyre
26
/
41
Közepes a minőségérzet, az összeszerelés alapos munka. Az S-Cross is Esztergomban készül a Vitarával együtt
27
/
41
28
/
41
29
/
41
Nem kényelmetlenek az első ülések, de ennyi pénzért már igazán kaphatnánk állítható deréktámaszt és az ülőlap is lehetne hosszabb
30
/
41
Van világítás és kartámasz hátul, a háttámla kétféle állásban rögzíthető. Magas embereknek is tisztességes hely jut
31
/
41
32
/
41
Cipősdoboznyi méretű a lítiumion-akkumulátor. Az első utasülés alatt van, átellenben a 48-12 voltos egyenáram-egyenáram átalakító dolgozik
33
/
41
34
/
41
35
/
41
430 literes a csomagtartó, hasznosak oldalt a mélyedések
36
/
41
37
/
41
Bővítve sík lesz a 430 literről induló csomagtér, az enyhén emelkedő padlószintben nincs lépcső. 1230 liter a maximuma
38
/
41
39
/
41
Kereken 600 ezer Ft a tesztautó bolygóműves, hidrodinamikus, nyomatékváltós, automatikus sebességváltójának felára
40
/
41
41
/
41
Ennél szerényebb verzióban az S-Cross a mindennapok hőse lehet, ami nemcsak a kezelési útmutató szerint bölcs választás.